Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar aquest missatge.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Seu electrònica Reus

Cercador de la Seu electrònica


Logo entitat

Ajuntament de Reus

Ajut menjador centres especials de treball

FAMÍLIES - Sol·licitud d'ajut per a assistència a un menjador d'un centre especial 2025

qrcodetelemàtic envelopecorreu postal reqRepresentacioRequereix acreditar representació

Si actues com a representant, has d'acreditar formalment la representació. Pots fer-ho adjuntant els documents a la sol·licitud o inscriure la representació al registre de Representants REPRESENTA. Més informació aquí.

Termini inscripció/presentació

Del 06/10/2025  fins el 31/10/2025

Online

Telemàtic amb identitat digital.

Correu postal

  Només per persones físiques, en aplicació de l'article 14 de la llei 39/2015

Correu postal (Registre general - Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)


Passos a fer

1

Esperar a que surti la convcocatòria

Pots consultar a la web la previsió de publicació de la convocatòria.

A partir del següent dia de la publicació al BOPT de la convocatòria ja podràs presentar la sol·licitud.

2

Presentar la sol·licitud en termini

Llegeix la informació per tal de preparar tota la documentació necessària, segons la teva situació personal.

Pots optar per presentar-la de forma presencial o de forma telemàtica.

  1. Presentació telemàtica: ho pots fer des de casa, només necessitaràs tenir idcat mòbil o un certificat digital. Et recomanem preparar previament la documentació que has d’adjuntar.
  2. Presentació presencial: cal demanar cita prèvia. El dia de la cita has de personar-te a les oficines amb la sol·licitud degudament emplenada i la documentació que requereixi, segons els cas, prepara tota la documentació per evitar requeriments i retards en la tramitació

3

Esperar resposta de l'Ajuntament

En el cas de que al revisar el teu expedient, manqui alguna documentació d’Ajuntament et farà un requeriment per escrit, que has de contestar en el termini assenyalat.

L’Ajuntament et comunicarà el resultat de la sol·licitud, Si vols saber l’estat de l’expedient, pots entrar a “La carpeta ciutadana”  i consultar l’estat de tramitació.

Subvenció per a l’assistència de persones amb discapacitat psíquica a menjadors de centres especials de treball i serveis de teràpia ocupacional a la ciutat de Reus, per a l’any 2025.

És un ajut per a l’assistència de persones amb discapacitat psíquica a menjadors de centres especials de treball i serveis de teràpia ocupacional a la ciutat de Reus, per a l’any 2025.

Requisits per poder sol·licitar l’ajut:
- La persona beneficiària de la subvenció ha d’estar empadronada a Reus amb una antiguitat mínima de dos anys consecutius, a comptar de la data d'aprovació de la convocatòria.
- Assistir a un centre especial de treball o servei de teràpia ocupacional de la ciutat de Reus i que ell mateix o els seus representants legals acceptin la normativa fixada per l’Ajuntament.
- Acreditar una renda per càpita anual d’acord amb el barem que es determini en la convocatòria corresponent (veure "Documentació i impresos").
- No podran esdevenir beneficiàries d’aquestes subvencions aquelles persones que assisteixin a un centre en el qual s’inclogui la manuntenció i aquesta no és a càrrec de l’usuari.
- Els ajuts són incompatibles amb qualsevol altre ajut d’una altra administració o organisme públic rebut pel mateix concepte.

Quina documentació he de presentar?
Les sol·licituds han d’estar signades pel mateix beneficiari o representant legal, i han d’anar acompanyades de la documentació necessària per acreditar la situació econòmica, familiar i social, d’acord amb les bases de la convocatòria. (veure convocatòria en l'apartat: Documentació i impresos

A destacar:
Per a la presentació telemàtica de la sol·licitud, només és necessari utilitzar una identificació digital. En el cas que no se’n disposi, es pot obtenir facilment l’idcat mòbil, que és  una identificació digital segura, fàcil i ràpida d’obtenir. Ho podeu veure el següent vídeo: com obtenir l’idcat mòbil

Si no heu fet mai un tràmit telemàtic amb l’Ajuntament consulteu la guia El tràmit telemàtic  pas a pas que trobareu a la seu electrònica Espai aprenentatge digital que  us ajudarà.

I recordeu que si no esteu registrats en la base de dades de l’Ajuntament de Reus, primer heu de fer-ho a travès del tràmit Alta a la Base de dades de persones

Observacions:
- Anunci convocatòria i barem 2025 publicat al BOPT 3 d'octubre de 2025
- Bases publicades en el BOPT núm. 136 de data 13/6/2012

Des de la Regidoria de Serveis Socials es podrà sol·licitar qualsevol altra documentació que es consideri oportuna i necessària.

 

Quin és el temps de tramitació?

Amb caràcter general, les bases estableixen un termini de tres mesos per emetre resolució, a comptar des de l’endemà de la data en que finalitzi la presentació de les sol•licituds dels ajuts.
Per mes informació consultar bases i convocatòria

Especificacions tècniques dels documents enviats

Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.



Impresos relacionats



Departament responsable

  • Serveis Socials



Ajuda'ns a millorar!

La teva opinió és molt important, el que fem és per tu i ens pots ajudar, valorant la nova carpeta ciutadana i aportant els teus suggeriments.

Fes la teva valoració