Cercador de la Seu electrònica
Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.
Cercador de la Seu electrònica
Ajuntament de Reus
Finançament d’activitats i projectes del curs
Si actues com a representant, has d'acreditar formalment la representació. Pots fer-ho adjuntant els documents a la sol·licitud o inscriure la representació al registre de Representants REPRESENTA. Més informació aquí.
Del 07/04/2025  fins el 30/09/2025
Una vegada publicada llegeix detingudament la convocatòria convocats, els requisits i el termini de presentació.
La presentació ha de ser de forma telemàtica.
Una vegada publicada la convocatòria has de presentar la sol·licitud. Utilitza el formulari específic, cumplimenta totes les caselles adjuntant la documentació que et demana i presenta-ho dins el termini assenyalat.
Dins el termini que diu el text de la convocatòria, l'Ajuntament et contestarà dient si s'ha aprovat i es concedeix o es denega.
No obstant si manca documentació rebràs prèviament un requeriment perquè aportis la documentació que manca i això enderrereix la resposta, per això és tant important que revisis bé la documentació i adjuntis tot el que es demana.
Si és favorable, cal que justifiquis la subvenció, per això hauràs de fer el tràmit de justificació i adjuntar tots els documents que et demanen.
Revisa i prepara tota la documentació i presenta-la en el termini que s'indica.
PENDENT DE CONVOCATÒRIA 2025
Les subvencions estan adreçades a contribuir al finançament d’activitats i projectes que fomentin els principis de la ciutat educadora, curs 2024-2025, 2025-2026, o que abastin els dos cursos i del model “Educació 360.Educació a temps complet” (https://www.educacio360.cat) , i que es puguin inscriure en les següent línies d’acció:
1. Projectes que proposin noves oportunitats educatives o bé que millorin la qualitat de les ja existents: introduint nous sistemes d’avaluació, gestió o reconeixement de les activitats, desenvolupant programes que millorin les competències dels/de les participants, incidint en la capacitació del monitoratge o proposant noves figures orientades a facilitar la coordinació de les activitats en entorns lectius i no lectius.
2. Projectes que fomentin l’equitat en les activitats organitzades: millorant l’accés a la informació a les famílies, facilitant accessibilitat econòmica pels col·lectius amb risc d’exclusió social, incloent la perspectiva de gènere a l’activitat, o realitzant adaptacions metodològiques per garantir la participació de persones amb necessitats educatives especials.
3. Projectes que fomentin la relació i interdependència entre agents de la comunitat educativa: desenvolupant experiències que reforcin i relacionin aprenentatges en temps lectiu i no lectiu, que connectin espais escolars i comunitaris, i/o que connectin l’escola amb entitats, institucions o equipaments de l’entorn.
Per a la valoració de les sol·licituds presentades, es tindran en compte els criteris de ponderació (segons consta a les bases de subvencions, tenir aquesta informació a mà els hi pot anar bé quan estiguin confecionant la memòria)
Podran ser destinataris d’aquestes subvencions:
Línia 1: Centres educatius
Línia 2: Entitats sense ànim de lucre
Línia 3: Associacions de Pares i Mares o famílies d’alumnes
Els destinataris han de tenir el seu domicili a Reus i promoure les accions dins de la ciutat de Reus.
Els projectes que es presentin hauran d’estar escrits en llengua catalana.
La mera presentació d’una sol•licitud de subvenció implica el coneixement i acceptació de les bases que la regulen.
- Bases publicades al BOPT de data 9 de febrer de 2021 i modificació de bases publicades al BOPT de data 18 de març de 2025
- Convocatòria 2025 publicada al BOPT de data
Termini de presentació de sol·licituds:
Des de l’endemà de la publicació al BOPT de la convocatòria fins al 30 de setembre de 2025, ambdós inclosos.
Per aclarir dubtes us podeu dirigir a info.educacio@reus.cat
NOVETAT: Si teniu dubtes de com fer el tràmit, l’Ajuntament posa a la vostra disposició una guia de com sol·licitar la subvenció pas a pas i com obtenir la identitat digital necessària en aquest enllaç
Les subvencions han d’estar resoltes en un termini màxim de tres mesos, a comptar des de l’endemà de la data de finalització de la presentació de les sol•licituds. Transcorregut aquest termini sense que l’òrgan competent hagi resolt, els interessats podran entendre desestimada per silenci administratiu la sol•licitud de concessió de la subvenció.
Cal omplir la sol·licitud telemàtica i l’annex 1 amb el pressupost de l’activitat o projecte presentat. Li recomanem descarregar i reomplir previament l' "Annex 1 Pressupost" que trobarà a l'apartat "Impresos relacionats"
S’ha d’adjuntar un projecte, amb les caràcterístiques següents:
Format PDF, 15 pàgines màxim i 7 mínim. Lletra i tamany: Calibri 11, interlineat 1,5
Haurà de contenir com a mínim el següents apartats: motivació ,objectius, metodologia, activitats i avaluació.
Es recomana llegir l’apartat de criteris de ponderació de les bases per confeccionar el projecte.
Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.
Ajuda'ns a millorar!
La teva opinió és molt important, el que fem és per tu i ens pots ajudar, valorant la nova carpeta ciutadana i aportant els teus suggeriments.
Fes la teva valoració