Por motivos de prestación de servicio y para fines estadísticos, utilizamos cookies propias y de terceros. Si continúa navegando, consideramos que acepta su instalación y uso. Para más información, consulte nuestra política de cookies

No volver a mostrar
este mensaje.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Sede electrónica Reus

www.reus.cat
El web de la ciutat de Reus

Buscador de la Seu Electrónica


Agència Promoció Ciutat

Parades nadalenques al Mercat de Nadal de la Plaça Mercadal 2024

Sol·licitud de llicència per instal.lar una parada al Mercat de Nadal que es celebra a la Plaça del Mercadal

informatiuinformativo calendartrámite fuera de plazo reqRepresentacioRequiere acreditar representación

Si actúas como representante, debes acreditar formalmente la representación. Puedes hacerlo adjuntando los documentos a la solicitud o inscribir la representación en el registro de Representantes REPRESENTA. Más información aquí.

Plazo inscripción / presentación

Del 14/10/2024  hasta el 15/11/2024

(Fuera de plazo)

Tracional mercadet amb venda de productes típics nadalencs i de decoració per a la llar, com poden ser: avets, plantes de Nadal, pessebres, torrons, neules, etc.

Lloc: plaça del Mercadal
Dies: del 5 al 22 de desembre de 2024

Horari d’obertura públic: de 9h a 21h, tots els dies.

Quan puc sol·licitar-ho?
Fins el dia 15 de novembre

Preu
300 € per caseta de 3 x 2,20 mts, que haurà d’haver estat ingressat per transferència bancària al núm. de compte ES9401826035450201515840.

Venda d’alimentació
Per la venda d’alimentació caldrà disposar del número de registre sanitari (cal sol·licitar-lo a l’Ajuntament on tingui la seu social)
Cal complimentar el formulari Memòria Sanitària annex V.II. (veure documents)
Les dates i l’horari estarà fixat per l’Agència de Promoció de Ciutat

 A destacar:

Per a la presentació telemàtica de la sol•licitud, només és necessari utilitzar una identificació digital. En el cas que no se’n disposi, es pot obtenir facilment l’idcat mòbil, que és  una identificació digital segura, fàcil i ràpida d’obtenir. Ho podeu veure el següent vídeo: com obtenir l’idcat mòbil

Si no heu fet mai un tràmit telemàtic amb l’Ajuntament consulteu la guia El tràmit telemàtic  pas a pas que trobareu a la seu electrònica Espai aprenentatge digital que  us ajudarà.

I recordeu que si no esteu registrats en la base de dades de l’Ajuntament de Reus, primer heu de fer-ho a travès del tràmit Alta a la Base de dades de persones

Especificaciones técnicas de los documentos enviados

Los documentos enviados telemáticamente por las personas interesadas ​​deben cumplir las especificaciones técnicas indicadas en este documento.



Impresos relacionados



Departamento responsable




¡Ayúdanos a mejorar!

Tu opinión es muy importante, lo que hacemos es para ti y puedes ayudarnos, valorando la nueva carpeta ciudadana y aportando tus sugerencias.

Haz tu valoración