Buscador de la Seu Electrónica
Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.
Buscador de la Seu Electrónica
Ajuntament de Reus
FO-2024 Lliure designació.
informativo trámite fuera de plazo Requiere acreditar representaciónSi actúas como representante, debes acreditar formalmente la representación. Puedes hacerlo adjuntando los documentos a la solicitud o inscribir la representación en el registro de Representantes REPRESENTA. Más información aquí.
Del 01/10/2024  hasta el 14/10/2024
a) Telemàticament
Accedeix al tràmit, omple el formulari , adjuntant la documentació que ja tens preparada
Una vegada estigui tot emplenat passaràs a validar i signar.
En aquests moments s’obre un termini per presentar al·legacions i es convoca a la primera prova del procés de selecció.
L’objecte d’aquestes bases és la constitució d’una borsa de treball de secretari/ària de regidoria, gerència i Síndic/a Municipal de Greuges, mitjançant el procediment de lliure designació, entre el personal funcionari/laboral de l’Ajuntament de Reus.
Aquesta convocatòria es fonamenta en l’art.94.2 del Decret 214/1990 de 30 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament del personal al servei de les entitats locals.
A la persona titular d’aquest lloc de treball, li correspondran les següents funcions bàsiques:
1. Gestionar, organitzar i administrar l’agenda i ser el/la secretari/ària del/de la regidor/a delegat/ada o Gerència i Síndic/a Municipal de Greuges.
2. Realitzar tasques administratives genèriques de l’àmbit de la regidoria o gerència i Síndic/a Municipal de Greuges.
3. Col·laborar en la preparació i desenvolupament d’actes, reunions organitzades per la regidoria o gerència i desenvolupament d’activitats de suport logístic a la celebració d’actes i esdeveniments organitzats per la regidoria o gerència i Síndic/a Municipal de Greuges .
4. Vetllar per la seva pròpia seguretat i salut en el seu lloc de treball, d’acord amb els procediments establerts al Pla de Prevenció de Riscos Laborals per a la Corporació i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.
5. Totes aquelles funcions de caràcter general que li siguin atribuïdes en el seu àmbit d’organització i competències.
Requisits de les persones aspirants
Ser funcionari/ària de carrera o personal laboral fix de l’Ajuntament de Reus ocupant una plaça del grup C, subgrup C2 i tenir una antiguitat mínima de dos anys com a funcionari/ària de carrera o personal laboral fix en una categoria del subgrup immediatament inferior a la convocada així com la resta de requisits especificats a les bases.
Sol•licituds
La sol·licitud per prendre part en el procés selectiu, a la qual s’hi haurà d’acompanyar la documentació acreditativa dels requisits que s’exigeixen per participar-hi així com la dels mèrits al·legats, es dirigiran a la Molt Il·lustre Sar. Alcaldessa-Presidenta de l’Excel·lentíssim Ajuntament de Reus, i, de conformitat l’establert a l’article 28 de l’Ordenança d’Administració Digital de l’Ajuntament de Reus es presentaran per mitjans electrònics (https://seu.reus.cat) en el termini de 10 dies hàbils, comptats des de l’endemà a la data de la publicació de les bases i la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província de Tarragona (BOPT).
Les bases i la convocatòria d’aquesta selecció es publicaran al tauler d’edictes electrònic de l’Ajuntament i al web municipal http://www.reus.cat i estaran exposades fins el final del termini de la presentació de sol·licituds.
Si els dies d’acabament del termini o actuació obligada són festius, les actuacions s’han de fer en el dia hàbil següent.
A partir de la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província de Tarragona (BOPT), tots els anuncis successius s’exposaran al tauler d’edictes electrònic de l’Ajuntament de Reus i al web municipal http://www.reus.cat
A destacar:
Per a la presentació telemàtica de la sol•licitud, només és necessari utilitzar una identificació digital. En el cas que no se’n disposi, es pot obtenir facilment l’idcat mòbil, que és una identificació digital segura, fàcil i ràpida d’obtenir. Ho podeu veure el següent vídeo: com obtenir l’idcat mòbil
Si no heu fet mai un tràmit telemàtic amb l’Ajuntament consulteu la guia El tràmit telemàtic pas a pas que trobareu a la seu electrònica Espai aprenentatge digital que us ajudarà.
I recordeu que si no esteu registrats en la base de dades de l’Ajuntament de Reus, primer heu de fer-ho a travès del tràmit Alta a la Base de dades de persones
Vigència de la borsa de treball:
La vigència d’aquestes bases serà de 2 anys a comptar des de la data de la publicació al taulell d’anuncis de la Corporació de la resolució que aprovi la relació definitiva en l’ordre establert d’acord amb la proposta efectuada pel Tribunal. Exhaurida la seva vigència, els aspirants inclosos decauran en tots dels seus drets derivats de la superació del procés de selecció.
Publicació Bases i convocatoria BOPT de data 30 de setembre de 2024
Per més informació:
Consultar bases de la convocatòria en l’apartat impresos relacionats.
Los documentos enviados telemáticamente por las personas interesadas deben cumplir las especificaciones técnicas indicadas en este documento.
¡Ayúdanos a mejorar!
Tu opinión es muy importante, lo que hacemos es para ti y puedes ayudarnos, valorando la nueva carpeta ciudadana y aportando tus sugerencias.
Haz tu valoración