Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar
aquest missatge.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Seu electrònica Reus

www.reus.cat
El web de la ciutat de Reus

Cercador de la Seu electrònica


Ajuntament de Reus

BORSA DE TREBALL DE DIRECTOR/A DE CENTRE CÍVIC

FO-2024. Concurs oposició per a la provisió temporal

informatiuinformatiu calendartràmit fora de termini

Termini inscripció/presentació

Del 02/07/2024  fins el 15/07/2024

(Fora de termini)

Passos a fer

1

Llegir les bases i la convocatòria una vegada publicades al BOPT

.

2

Preparar la documentació i persentar la sol·licitud en termini

a) Telemàticament

Accedeix al tràmit, omple el formulari , adjuntant la documentació que ja tens preparada

Una vegada estigui tot emplenat passaràs a validar i signar.

Si la plaça en qüestió comporta un pagament, dins del tràmit et demanarà realitzar el  el pagament online amb la teva tarja bancaria. Una  vegada fet el pagament, rebràs el comprovant d’haver presentat la sol·licitud i el pagament realitzat.

b)Presencialment

Cal que demanis cita prèvia. El dia i hora concertat t’has de personar a les oficies d’atenció, presentar la documentació i fer el pagament, si s’escau.

3

Esperar la publicació de la llista provisional i definitiva

En aquests moments s’obre un termini per presentar al·legacions i es convoca a la primera prova del procés de selecci

4

Seguir el procés

.

L’objecte d’aquestes bases és la constitució d’una borsa de treball de director/a de centres cívics de la plantilla de personal de l’Ajuntament de Reus, per a cobrir possibles substitucions o altres necessitats de caràcter temporal en el lloc de treball objecte de la convocatòria.

Aquesta convocatòria es fonamenta en l’art. 94.2 del Decret 214/1990, de 30 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament del personal al servei de les entitats locals.
Les funcions del lloc de treball són, a nivell enunciatiu i no limitatiu, les següents:

1. Planificar, coordinar, executar i avaluar activitats i plans d’actuació propis de la seva unitat organitzativa d’adscripció.
2. Coordinar-se amb altres serveis i administracions.
3. Assessorar i donar suport tècnic en l’elaboració i execució de plans d’actuació o activitats en matèria de l’especialitat tècnica i de la unitat organitzativa d’adscripció.
4. Exercir el comandament del personal de la seva unitat administrativa d’adscripció.
5. Vetllar per la infraestructura i manteniment de les instal·lacions.
6. Fer el seguiment del compliment dels plecs i concursos públics des del seu àmbit d’actuació.
7. Vetllar per la seva pròpia seguretat i salut en el seu lloc de treball, d’acord amb els procediments establerts al Pla de Prevenció de Riscos Laborals per la Corporació i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.
8. Totes aquelles funcions de caràcter general que li siguin atribuïdes en el seu àmbit de l’organització i competències.

Les retribucions que corresponen són les del Grup A, Subgrup de classificació A2, amb el complement de destinació (CD) 22.

Requisits de les persones aspirants: Veure bases de la convocatòria

Sol•licituds
Les sol·licituds per prendre part en el procés selectiu, es dirigiran al Molt Il·lustre Sr. Alcalde-President de l’Excel·lentíssim Ajuntament de Reus, es presentaran a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (plaça Mercadal, núm.1, 43201) i s’hauran de presentar en el termini de 10 dies hàbils, comptats des de l’endemà al de la publicació de les bases i la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província.
Tanmateix les sol·licituds es podran presentar en qualsevol de les formes previstes a l’article 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Les bases i la convocatòria d’aquesta selecció es publicaran en el tauler d’edictes electrònic de la l’Ajuntament i en la web municipal http://www.reus.cat i estaran exposades fins el final del termini de la presentació d’instàncies.
Si els dies d’acabament del termini o actuació obligada són festius, les actuacions s’han de fer en el dia hàbil següent.
A partir de la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província, tots els anuncis successius s’exposaran al tauler d’edictes electrònic de l’Ajuntament de Reus i al web Municipal http://www.reus.cat.

Vigència de la borsa de treball:
La vigència d’aquestes bases serà de 2 anys a comptar des de la data de la publicació al taulell d’anuncis de la Corporació de la resolució que aprovi la relació definitiva en l’ordre establert d’acord amb la proposta efectuada pel Tribunal. Exhaurida la seva vigència, els aspirants inclosos decauran en tots dels seus drets derivats de la superació del procés de selecció

Publicació Bases BOPT de data 1 de juliol de 2024.
Per més informació:
Consultar bases de la convocatòria en l’apartat impresos relacionats.

 

Quant costa fer el tràmit?

  • -Gratuït  

Especificacions tècniques dels documents enviats

Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.



Impresos relacionats



Departament responsable

  • Recursos Humans



Ajuda'ns a millorar!

La teva opinió és molt important, el que fem és per tu i ens pots ajudar, valorant la nova carpeta ciutadana i aportant els teus suggeriments.

Fes la teva valoració