Cercador de la Seu electrònica
Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.
Cercador de la Seu electrònica
Ajuntament de Reus
Equipament Cultural
telemàtic presencial Requereix acreditar representacióSi actues com a representant, has d'acreditar formalment la representació. Pots fer-ho adjuntant els documents a la sol·licitud o inscriure la representació al registre de Representants REPRESENTA. Més informació aquí.
Telemàtic amb identitat digital.
Oficina d'Atenció Ciutadana -OAC- (Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)
Com a mínim 15 dies abans de la data de l' ús. Si la sol·licitud la fa una persona jurídica cal acreditar la representació ( no serà necessàri si està inscrit al registre de representants)
Una vegada presentada la sol·licitud has d'esperar rebre la resposta autoritzant l' ús.
El dia previst, pots fer servir les instal·lacions tenint el compte les condicions que s'especifiquin.
Aquest tràmit serveix perquè qualsevol persona pugui sol•licitar per escrit la reserva d’espai, durant un temps determinat, de l’equipament municipal, i fer-ne ús per a dur-hi a terme activitats que tinguin com a objectiu principal promoure i fomentar l’art o la cultura, sense perjudici de poder-hi realitzar altres activitats compatibles amb l’espai.
Per disposar d’aquestes instal•lacions, les persones hauran de demanar-ho per escrit, adjuntant la documentació que s’identifica dins del mateix tràmit i, prèvia tramitació de l’expedient corresponent, es dictarà resolució per l’òrgan competent pel qual s’estimarà o no la sol•licitud.
La sol•licitud s’haurà de fer per escrit i amb una antelació de, com a mínim, 15 dies a la data en què es vol fer ús de l’equipament.
I desprès ...
Una vegada presentada la sol•licitud, aquesta es derivarà la regidoria de cultura de l’Ajuntament de Reus, perquè els serveis competent elaborin el correspon informe-proposta i posteriorment es dictarà decret pel regidor/a delegat/da, que resoldrà expressament la petició i que es notificarà a la persona interessada.
Cal acreditar la representació quan la sol•licitud es faci en nom de la persona interessada o del sol•licitant.
Els serveis competents de l’Ajuntament es reserven el dret a comprovar, en qualsevol moment, la documentació presentada o a inspeccionar l’activitat que es vol dur a terme, així com a revocar l’autorització d’ús per raons d’interès general o altres causes sobrevingudes justificades i per raons organitzatives.
Normativa relacionada
Decret 112/2010, de 31 d'agost, pel qual s'aprova el Reglament d'espectacles públics i activitats recreatives.
Enllaços relacionats
Registre d'apoderaments Representa
Com a màxim 3 mesos, a comptar des de la presentació de la sol•licitud. Si no es resol ni es notifica expressament en el termini màxim de 3 mesos, el sol•licitant ha d’entendre DESESTIMADA la seva petició (silenci negatiu).
Memòria de l’activitat que es vol dur a terme.
Quan es tracti d’una activitat oberta al públic, a més de la documentació anterior, el sol•licitant haurà de fer-se càrrec de la contractació del servei de vigilància o control d’accessos, aportant el corresponent contracte.
En cas d’actuar a través de representant, s’haurà d’aportar els poders corresponents o inscriure’s al registre electrònic d’apoderaments «REPRESENTA» de l’Ajuntament.
Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.
Ajuda'ns a millorar!
La teva opinió és molt important, el que fem és per tu i ens pots ajudar, valorant la nova carpeta ciutadana i aportant els teus suggeriments.
Fes la teva valoració