Por motivos de prestación de servicio y para fines estadísticos, utilizamos cookies propias y de terceros. Si continúa navegando, consideramos que acepta su instalación y uso. Para más información, consulte nuestra política de cookies

No volver a mostrar
este mensaje.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Sede electrónica Reus

www.reus.cat
El web de la ciutat de Reus

Buscador de la Seu Electrónica


Ajuntament de Reus

Sol·licitud de reserva d'espai de l'equipament municipal "Centre d'Art CAL MASSÓ"

Equipament Cultural

qrcodetelemático presentialpresencial reqRepresentacioRequiere acreditar representación

Si actúas como representante, debes acreditar formalmente la representación. Puedes hacerlo adjuntando los documentos a la solicitud o inscribir la representación en el registro de Representantes REPRESENTA. Más información aquí.

Online

Telemàtic amb identitat digital.

Presencial

  Només per persones físiques, en aplicació de l'article 14 de la llei 39/2015

Oficina d'Atenció Ciutadana -OAC- (Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)


Passos a fer

1

Presentar la sol·licitud

Com a mínim 15 dies abans de la data de l' ús. Si la sol·licitud la fa una persona jurídica cal acreditar la representació ( no serà necessàri si està inscrit al registre de representants)

2

Esperar la resposta de l'Ajuntament

Una vegada presentada la sol·licitud has d'esperar rebre la resposta autoritzant l' ús.

3

Fer ús de les instal·lacions

El dia previst, pots fer servir les instal·lacions tenint el compte les condicions que s'especifiquin.

Aquest tràmit serveix perquè qualsevol persona pugui sol•licitar per escrit la reserva d’espai, durant un temps determinat, de l’equipament municipal, i fer-ne ús per a dur-hi a terme activitats que tinguin com a objectiu principal promoure i fomentar l’art o la cultura, sense perjudici de poder-hi realitzar altres activitats compatibles amb l’espai.
Per disposar d’aquestes instal•lacions, les persones hauran de demanar-ho per escrit, adjuntant la documentació que s’identifica dins del mateix tràmit i, prèvia tramitació de l’expedient corresponent, es dictarà resolució per l’òrgan competent pel qual s’estimarà o no la sol•licitud.
La sol•licitud s’haurà de fer per escrit i amb una antelació de, com a mínim, 15 dies a la data en què es vol fer ús de l’equipament.

I desprès ...

Una vegada presentada la sol•licitud, aquesta es derivarà la regidoria de cultura de l’Ajuntament de Reus, perquè els serveis competent elaborin el correspon informe-proposta i posteriorment es dictarà decret pel regidor/a delegat/da, que resoldrà expressament la petició i que es notificarà a la persona interessada.

Cal acreditar la representació quan la sol•licitud es faci en nom de la persona interessada o del sol•licitant.
Els serveis competents de l’Ajuntament es reserven el dret a comprovar, en qualsevol moment, la documentació presentada o a inspeccionar l’activitat que es vol dur a terme, així com a revocar l’autorització d’ús per raons d’interès general o altres causes  sobrevingudes justificades i per raons organitzatives.

Normativa relacionada

Decret 112/2010, de 31 d'agost, pel qual s'aprova el Reglament d'espectacles públics i activitats recreatives.

Enllaços relacionats

Registre d'apoderaments Representa

 

 

¿Cuál es el tiempo de tramitación?

Com a màxim 3 mesos, a comptar des de la presentació de la sol•licitud. Si no es resol ni es notifica expressament en el termini màxim de 3 mesos, el sol•licitant ha d’entendre DESESTIMADA la seva petició (silenci negatiu).

¿Qué documentación debo presentar?

Memòria de l’activitat que es vol dur a terme.

Quan es tracti d’una activitat oberta al públic, a més de la documentació anterior, el sol•licitant haurà de fer-se càrrec de la contractació del servei de vigilància o control d’accessos, aportant el corresponent contracte.

En cas d’actuar a través de representant, s’haurà d’aportar els poders corresponents o inscriure’s al registre electrònic d’apoderaments «REPRESENTA» de l’Ajuntament.



Especificaciones técnicas de los documentos enviados

Los documentos enviados telemáticamente por las personas interesadas ​​deben cumplir las especificaciones técnicas indicadas en este documento.



Impresos relacionados



Departamento responsable

  • Regidoria de Cultura i Política Lingüística



¡Ayúdanos a mejorar!

Tu opinión es muy importante, lo que hacemos es para ti y puedes ayudarnos, valorando la nueva carpeta ciudadana y aportando tus sugerencias.

Haz tu valoración