Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar
aquest missatge.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Seu electrònica Reus

www.reus.cat
El web de la ciutat de Reus

Cercador de la Seu electrònica


Ajuntament de Reus

CONVOCATÒRIA DE LLOC DE TREBALL DE VICESECRETARI/ÀRIA DE L'AJUNTAMENT DE REUS

Lloc reservat a personal funcionari d'administració local amb habilitació de caràcter nacional.

informatiuinformatiu calendartràmit fora de termini

Termini inscripció/presentació

Del 03/06/2024  fins el 21/06/2024

(Fora de termini)

Objecte de la convocatòria

És objecte d’aquesta convocatòria la provisió definitiva del lloc de treball de vicesecretari/ària de classe segona de l’Ajuntament de Reus reservat a personal funcionari d’Administració local amb habilitació de caràcter nacional, subescala secretaria, categoria d’entrada, pel sistema de lliure designació, com a sistema previst a la relació de llocs de treball d’aquest Ajuntament i així classificat per resolució del departament de la Presidència PRE/806/2023, de 8 de març.

 Característiques del lloc

       Corporació Local: Ajuntament de Reus
       Denominació del lloc de treball específic: Vicesecretari/ària general
       Nivell de complement de destí: 30
       Complement específic mensual: 4.759,23 euros
       Especial dedicació: 922,72 euros mensual
       Forma de provisió: lliure designació
       Subgrup: A-A1
       Escala: Funcionaris d’administració local amb habilitació de caràcter nacional
       Subescala: Secretaria
       Categoria: Entrada
       Classe: Segona
       Altres particularitats:  Dedicació: Especial dedicació.

Lloc de presentació i termini

Les persones interessades, que reuneixin els requisits abans esmentats i vulguin participar en el procés per proveir l’esmentat lloc de treball, hauran de presentar la sol·licitud al Registre General de l’Ajuntament de Reus o per via telemàtica a la Seu Electrònica de l’Ajuntament de Reus. També es pot presentar la sol·licitud per qualsevol dels altres mitjans que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

El termini de presentació de sol·licituds és de 15 dies hàbils comptadors des de l’endemà de la publicació de l’anunci de la convocatòria en el BOE.

  • Publicació Bases i convocatoria BOPT de data 24 d'abril de 2024
  • Publicació Bases i convocatoria DOGC núm 9154 de data 2 de maig de 2024
  • Publicació Bases i convocatoria BOE núm 133 de data 1 de juny de 2024
  • Inici del termini de presentació de sol·licituds: del dia 21 de juny de 2024

Per més informació:
Consulteu l’apartat impresos relacionats.

Quant costa fer el tràmit?

Especificacions tècniques dels documents enviats

Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.



Impresos relacionats



Departament responsable

  • Recursos Humans



Ajuda'ns a millorar!

La teva opinió és molt important, el que fem és per tu i ens pots ajudar, valorant la nova carpeta ciutadana i aportant els teus suggeriments.

Fes la teva valoració