Por motivos de prestación de servicio y para fines estadísticos, utilizamos cookies propias y de terceros. Si continúa navegando, consideramos que acepta su instalación y uso. Para más información, consulte nuestra política de cookies

No volver a mostrar
este mensaje.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Sede electrónica Reus

www.reus.cat
El web de la ciutat de Reus

Buscador de la Seu Electrónica


Ajuntament de Reus

CONVOCATÒRIA DE LLOC DE TREBALL DE VICESECRETARI/ÀRIA DE L'AJUNTAMENT DE REUS

Lloc reservat a personal funcionari d'administració local amb habilitació de caràcter nacional.

informatiuinformativo calendartrámite fuera de plazo

Plazo inscripción / presentación

Del 03/06/2024  hasta el 21/06/2024

(Fuera de plazo)

Objecte de la convocatòria

És objecte d’aquesta convocatòria la provisió definitiva del lloc de treball de vicesecretari/ària de classe segona de l’Ajuntament de Reus reservat a personal funcionari d’Administració local amb habilitació de caràcter nacional, subescala secretaria, categoria d’entrada, pel sistema de lliure designació, com a sistema previst a la relació de llocs de treball d’aquest Ajuntament i així classificat per resolució del departament de la Presidència PRE/806/2023, de 8 de març.

 Característiques del lloc

       Corporació Local: Ajuntament de Reus
       Denominació del lloc de treball específic: Vicesecretari/ària general
       Nivell de complement de destí: 30
       Complement específic mensual: 4.759,23 euros
       Especial dedicació: 922,72 euros mensual
       Forma de provisió: lliure designació
       Subgrup: A-A1
       Escala: Funcionaris d’administració local amb habilitació de caràcter nacional
       Subescala: Secretaria
       Categoria: Entrada
       Classe: Segona
       Altres particularitats:  Dedicació: Especial dedicació.

Lloc de presentació i termini

Les persones interessades, que reuneixin els requisits abans esmentats i vulguin participar en el procés per proveir l’esmentat lloc de treball, hauran de presentar la sol·licitud al Registre General de l’Ajuntament de Reus o per via telemàtica a la Seu Electrònica de l’Ajuntament de Reus. També es pot presentar la sol·licitud per qualsevol dels altres mitjans que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

El termini de presentació de sol·licituds és de 15 dies hàbils comptadors des de l’endemà de la publicació de l’anunci de la convocatòria en el BOE.

  • Publicació Bases i convocatoria BOPT de data 24 d'abril de 2024
  • Publicació Bases i convocatoria DOGC núm 9154 de data 2 de maig de 2024
  • Publicació Bases i convocatoria BOE núm 133 de data 1 de juny de 2024
  • Inici del termini de presentació de sol·licituds: del dia 21 de juny de 2024

Per més informació:
Consulteu l’apartat impresos relacionats.

¿Cuánto cuesta hacer el trámite?

Especificaciones técnicas de los documentos enviados

Los documentos enviados telemáticamente por las personas interesadas ​​deben cumplir las especificaciones técnicas indicadas en este documento.



Impresos relacionados



Departamento responsable

  • Recursos Humans



¡Ayúdanos a mejorar!

Tu opinión es muy importante, lo que hacemos es para ti y puedes ayudarnos, valorando la nueva carpeta ciudadana y aportando tus sugerencias.

Haz tu valoración