Por motivos de prestación de servicio y para fines estadísticos, utilizamos cookies propias y de terceros. Si continúa navegando, consideramos que acepta su instalación y uso. Para más información, consulte nuestra política de cookies

No volver a mostrar
este mensaje.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Sede electrónica Reus

www.reus.cat
El web de la ciutat de Reus

Buscador de la Seu Electrónica


Ajuntament de Reus

Justificació de subvencions de projectes que fomentin el prinpici de Ciutat Educadora

Justificació de subvenció per a projectes que fomentin els principis de la Ciutat Educadora

informatiuinformativo calendartrámite fuera de plazo reqRepresentacioRequiere acreditar representación

Plazo inscripción / presentación

Del 11/01/2024  hasta el 30/09/2024

(Fuera de plazo)

Les entitats beneficiàries disposaran d’un termini de tres mesos a comptar des de la finalització de l’activitat subvencionada per justificar el compliment de les condicions imposades i de la consecució dels objectius previstos en la concessió de les subvencions.

Per aclarir dubtes us podeu dirigir a info.educacio@reus.cat

NOVETAT: Si teniu dubtes de com fer el tràmit, l’Ajuntament posa a la vostra disposició una guia de com sol·licitar la subvenció pas a pas i com obtenir la identitat digital necessària en aquest enllaç

¿Cuánto cuesta hacer el trámite?

  • -Gratuït  

¿Cuál es el tiempo de tramitación?

Les subvencions han d’estar resoltes en un termini màxim de tres mesos, a comptar des de l’endemà de la data de finalització de la presentació de les sol·licituds. Transcorregut aquest termini sense que l’òrgan competent hagi resolt al respecte, els interessats podran entendre desestimada per silenci administratiu la sol·licitud de concessió de la subvenció.

En tot cas, l’atorgament de subvencions resta subjecte a l’existència de disponibilitat pressupostària per a l’exercici corresponent.

¿Qué documentación debo presentar?

Cal adjuntar amb la justificació:

  1. Una memòria de les activitats realitzades amb càrrec a la subvenció, especificant el grau d’assoliment dels seus objectius.  (La memòria ha d’incloure una descripció de l’activitat realitzada on ha de constar l’especificitat de cada acció  en funció  del tipus de projecte:  nombre d’accions/sessions, dates en què s’ha realitzat,  documents o altres suports que s’hagin generat, nombre de persones participants i impacte en la comunitat educativa). No ha de superar els 10 Mb.
  2.  La justificació documental de la difusió feta del finançament de la Corporació municipal.
  3.  La justificació econòmica i de la despesa, que es farà mitjançant una relació classificada de les despeses de l’activitat subvencionada, amb identificació del creditor i del document, import, data d’emissió i de pagament. També es relacionaran els ingressos o subvencions rebudes per l’activitat, amb indicació de l’import i la seva procedència. Annex I i Annex II. Us recomanem que descarregueu els annexes (els trobareu a l’apartat "impresos relacionats") i els tingueu preparats en el moment d’iniciar el tràmit.

 



Especificaciones técnicas de los documentos enviados

Los documentos enviados telemáticamente por las personas interesadas ​​deben cumplir las especificaciones técnicas indicadas en este documento.



Impresos relacionados



Departamento responsable




¡Ayúdanos a mejorar!

Tu opinión es muy importante, lo que hacemos es para ti y puedes ayudarnos, valorando la nueva carpeta ciudadana y aportando tus sugerencias.

Haz tu valoración