Buscador de la Seu Electrónica
Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.
Buscador de la Seu Electrónica
Sol·licitud de prestació per a la targeta de transport públic municipal per a persones amb discapacitat
telemático presencial correo postalTelemàtic amb identitat digital.
Oficina d'Atenció Ciutadana -OAC- (Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)
Correu postal (Registre general - Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)
La targeta per al transport públic municipal permet el desplaçament en els autobusos municipals en dues modalitats diferents:
1. T1OSS Gratuïta.
2. T1OSSD Tarifa reduïda.
La targeta tindrà una validesa de 4 anys
Requisits per poder sol·licitar la targeta:
- La persona sol•licitant de la targeta ha d’estar empadronada a Reus.
- Tenir un grau de discapacitat física o psíquica del 33% o més.
- Tenir reconeguda per l’INSS la percepció d’una pensió per incapacitat permanent absoluta, permanent total o gran invalidesa i presentin algun problema de mobilitat.
A destacar:
Per a la presentació telemàtica de la sol•licitud, només és necessari utilitzar una identificació digital. En el cas que no se’n disposi, es pot obtenir facilment l’idcat mòbil, que és una identificació digital segura, fàcil i ràpida d’obtenir. Ho podeu veure el següent vídeo: com obtenir l’idcat mòbil
Si no heu fet mai un tràmit telemàtic amb l’Ajuntament consulteu la guia El tràmit telemàtic pas a pas que trobareu a la seu electrònica Espai aprenentatge digital que us ajudarà.
Normativa relacionada
En el cas d’haver d’acreditar problemes de mobilitat s’aportarà un informe mèdic indicant aquest fet. ( no serà necessàri si es pot acreditar una discapacitat igual o superior al 33%)
Los documentos enviados telemáticamente por las personas interesadas deben cumplir las especificaciones técnicas indicadas en este documento.
¡Ayúdanos a mejorar!
Tu opinión es muy importante, lo que hacemos es para ti y puedes ayudarnos, valorando la nueva carpeta ciudadana y aportando tus sugerencias.
Haz tu valoración