Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar
aquest missatge.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Seu electrònica Reus

www.reus.cat
El web de la ciutat de Reus

Cercador de la Seu electrònica


Sol·lictud de targeta autobús urbà per a persones amb discapacitat

Sol·licitud de prestació per a la targeta de transport públic municipal per a persones amb discapacitat

qrcodetelemàtic presentialpresencial envelopecorreu postal reqRepresentacioRequereix acreditar representació

Si actues com a representant, has d'acreditar formalment la representació. Pots fer-ho adjuntant els documents a la sol·licitud o inscriure la representació al registre de Representants REPRESENTA. Més informació aquí.

Online

Telemàtic amb identitat digital.

Presencial

  Només per persones físiques, en aplicació de l'article 14 de la llei 39/2015

Oficina d'Atenció Ciutadana -OAC- (Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)

Correu postal

  Només per persones físiques, en aplicació de l'article 14 de la llei 39/2015

Correu postal (Registre general - Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)

La targeta per al transport públic municipal permet el desplaçament en els autobusos municipals en dues modalitats diferents:

1. T1OSS Gratuïta.

2. T1OSSD Tarifa reduïda.

La targeta tindrà una validesa de 4 anys

Requisits per poder sol·licitar la targeta:

- La persona sol•licitant de la targeta ha d’estar empadronada a Reus.
- Tenir un grau de discapacitat física o psíquica del 33% o més.
- Tenir reconeguda per l’INSS la percepció d’una pensió per incapacitat permanent absoluta, permanent total o gran invalidesa i presentin algun problema de mobilitat.

A destacar:

Per a la presentació telemàtica de la sol•licitud, només és necessari utilitzar una identificació digital. En el cas que no se’n disposi, es pot obtenir facilment l’idcat mòbil, que és  una identificació digital segura, fàcil i ràpida d’obtenir. Ho podeu veure el següent vídeo: com obtenir l’idcat mòbil

Si no heu fet mai un tràmit telemàtic amb l’Ajuntament consulteu la guia El tràmit telemàtic  pas a pas que trobareu a la seu electrònica Espai aprenentatge digital que  us ajudarà.

Normativa relacionada

Ordenança fiscal número 23 Reguladora de les Prestacions Patrimonials de caràcter públic no tributari per la prestació del servei de Transport Col·lectiu Públic Urbà de Viatgers.

 

 

 

 

Quant costa fer el tràmit?

  • -Gratuït  

Quina documentació he de presentar?

En el cas d’haver d’acreditar problemes de mobilitat s’aportarà un informe mèdic indicant aquest fet. ( no serà necessàri si es pot acreditar una discapacitat igual o superior al 33%)



Especificacions tècniques dels documents enviats

Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.



Impresos relacionats




Ajuda'ns a millorar!

La teva opinió és molt important, el que fem és per tu i ens pots ajudar, valorant la nova carpeta ciutadana i aportant els teus suggeriments.

Fes la teva valoració