Por motivos de prestación de servicio y para fines estadísticos, utilizamos cookies propias y de terceros. Si continúa navegando, consideramos que acepta su instalación y uso. Para más información, consulte nuestra política de cookies

No volver a mostrar
este mensaje.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Sede electrónica Reus

www.reus.cat
El web de la ciutat de Reus

Buscador de la Seu Electrónica


Institut Municipal Reus Cultura

Subvenció per al foment d'activitats culturals, tradicionals i festives a la ciutat de Reus

2024- Bases per l'atorgament de subvencions per al foment d'activitats culturals, tradicionals i festives a la ciutat de Reus

informatiuinformativo calendartrámite fuera de plazo reqRepresentacioRequiere acreditar representación

Si actúas como representante, debes acreditar formalmente la representación. Puedes hacerlo adjuntando los documentos a la solicitud o inscribir la representación en el registro de Representantes REPRESENTA. Más información aquí.

Plazo inscripción / presentación

Del 25/03/2024  hasta el 16/04/2024

(Fuera de plazo)

Passos a fer

1

Esperar la publicació al BOPT

Una vegada publicada, llegeix detingudament la convocatòria, els requisits i el termini de presentació i prepara la documentació

2

Presentar la sol·licitud en termini

Utilitza el formulari específic, cumplimenta totes les caselles adjuntant la documentació que et demana i presenta-ho dins el termini assenyalat.

3

Rebre resposta de l’Ajuntament

Dins el termini que diu el text de la convocatòria, l'Ajuntament et contestarà dient si s'ha aprovat i es concedeix o es denega.

Si és favorable, rebràs un pagament a compte en concepte de bestreta del 70% de l'import concedit.

No obstant si manca documentació rebràs prèviament un requeriment perquè aportis la documentació que manca i això enderrereix la resposta, per això és tant important que revisis bé la documentació i adjuntis tot el que es demana

4

Justificar la subvenció

Cal que justifiquis la subvenció, per això hauràs de fer el tràmit de justificació i adjuntar tots els documents que et demanen.

Revisa i prepara tota la documentació i presenta-la en el termini que s'indica.

5

Rebre la subvenció

Esperar que l'Ajuntament la revisi i si tot és correcte es passarà l'ordre a la Tresoreria de l'Ajuntament perquè faci les comprovacions oportunes, fet això rebràs l'import pendent de la subvenció concedida en el compte indicat.

Qualsevol dada o document que manqui serà requerit i això enderrereix el tràmit; és doncs molt important que revisis que estiguin tots els documents al presentar la justificació

La finalitat d’aquestes subvencions és:
Millorar la cohesió social de la ciutat. Promoure l’associacionisme cultural, tradicional i festiu que potencia els serveis d’interès general.
Fomentar valors socials i culturals i noves formes de participació cultural, tradicional i festiva.
Afavorir la cooperació entre el sector públic i el privat en l’àmbit cultural, tradicional i festiu.
Possibilitar el creixement quantitatiu i/o qualitatiu de l’àmbit de la cultura de la ciutat.

Podran ser destinataris d’aquestes subvencions les persones físiques o jurídiques que compleixin els requisits següents que s’esfecifiquen a les bases.

Les subvencions s’atorgaran pels projectes i activitats que s’hagin portat o es portin a terme del dia 16 de desembre de 2023 al 15 de desembre de 2024.

La mera presentació d’una sol·licitud de subvenció implica el coneixement i acceptació de les bases que la regulen.

Presentació de sol·licituds:

Les sol·licituds s’han de presentaran per mitjans electrònics a través de la seu electrònica municipal https://serveis.reus.cat.        

En el cas de les persones físiques també es podran presentar al registre de l’IMRC, al carrer Sant Joan número 27 de Reus, (previament ha de trucar al telèfon 977010650, per concertar cita) o per qualsevol de les formes previstes en l’article 16 de la Llei 39/2015.

- Bases publicades al BOPT de data 03/03/2020

- Convocatòria 2024 publicada al BOPT de data 22 de març de 2024

 NOVETAT: Si teniu dubtes de com fer el tràmit, l’Ajuntament posa a la vostra disposició una guia de com sol·licitar la subvenció pas a pas i com obtenir la identitat digital necessària en aquest enllaç

 

 

¿Cuánto cuesta hacer el trámite?

  • -Gratuït  

¿Cuál es el tiempo de tramitación?

Les subvencions han d’estar resoltes en un termini màxim de tres mesos a comptar des de l’endemà de la data de finalització de la presentació de les sol·licituds. Transcorregut aquest termini sense que l’òrgan competent hagi resolt al respecte, els interessats podran entendre desestimada per silenci administratiu la sol·licitud de concessió de la subvenció.

En tot cas, l’atorgament de subvencions resta subjecte a l’existència de disponibilitat pressupostària per a l’exercici corresponent.

¿Qué documentación debo presentar?

S’haurà de presentar la documentació detellada a l’apartat sisè de les bases. Recordi que l’annex 1 i 2 s’han de presentar de forma obligatòria i amb el model facilitat per l’Ajuntament (veure impresos relacionats)

Li recomanem tenir-los preparats abans d’iniciar el tràmit.



Especificaciones técnicas de los documentos enviados

Los documentos enviados telemáticamente por las personas interesadas ​​deben cumplir las especificaciones técnicas indicadas en este documento.



Impresos relacionados




¡Ayúdanos a mejorar!

Tu opinión es muy importante, lo que hacemos es para ti y puedes ayudarnos, valorando la nueva carpeta ciudadana y aportando tus sugerencias.

Haz tu valoración