Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar
aquest missatge.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Seu electrònica Reus

www.reus.cat
El web de la ciutat de Reus

Cercador de la Seu electrònica


Institut Municipal Reus Cultura

Subvenció per al foment d'activitats culturals, tradicionals i festives a la ciutat de Reus

2024- Bases per l'atorgament de subvencions per al foment d'activitats culturals, tradicionals i festives a la ciutat de Reus

informatiuinformatiu calendartràmit fora de termini reqRepresentacioRequereix acreditar representació

Si actues com a representant, has d'acreditar formalment la representació. Pots fer-ho adjuntant els documents a la sol·licitud o inscriure la representació al registre de Representants REPRESENTA. Més informació aquí.

Termini inscripció/presentació

Del 25/03/2024  fins el 16/04/2024

(Fora de termini)

Passos a fer

1

Esperar la publicació al BOPT

Una vegada publicada, llegeix detingudament la convocatòria, els requisits i el termini de presentació i prepara la documentació

2

Presentar la sol·licitud en termini

Utilitza el formulari específic, cumplimenta totes les caselles adjuntant la documentació que et demana i presenta-ho dins el termini assenyalat.

3

Rebre resposta de l’Ajuntament

Dins el termini que diu el text de la convocatòria, l'Ajuntament et contestarà dient si s'ha aprovat i es concedeix o es denega.

Si és favorable, rebràs un pagament a compte en concepte de bestreta del 70% de l'import concedit.

No obstant si manca documentació rebràs prèviament un requeriment perquè aportis la documentació que manca i això enderrereix la resposta, per això és tant important que revisis bé la documentació i adjuntis tot el que es demana

4

Justificar la subvenció

Cal que justifiquis la subvenció, per això hauràs de fer el tràmit de justificació i adjuntar tots els documents que et demanen.

Revisa i prepara tota la documentació i presenta-la en el termini que s'indica.

5

Rebre la subvenció

Esperar que l'Ajuntament la revisi i si tot és correcte es passarà l'ordre a la Tresoreria de l'Ajuntament perquè faci les comprovacions oportunes, fet això rebràs l'import pendent de la subvenció concedida en el compte indicat.

Qualsevol dada o document que manqui serà requerit i això enderrereix el tràmit; és doncs molt important que revisis que estiguin tots els documents al presentar la justificació

La finalitat d’aquestes subvencions és:
Millorar la cohesió social de la ciutat. Promoure l’associacionisme cultural, tradicional i festiu que potencia els serveis d’interès general.
Fomentar valors socials i culturals i noves formes de participació cultural, tradicional i festiva.
Afavorir la cooperació entre el sector públic i el privat en l’àmbit cultural, tradicional i festiu.
Possibilitar el creixement quantitatiu i/o qualitatiu de l’àmbit de la cultura de la ciutat.

Podran ser destinataris d’aquestes subvencions les persones físiques o jurídiques que compleixin els requisits següents que s’esfecifiquen a les bases.

Les subvencions s’atorgaran pels projectes i activitats que s’hagin portat o es portin a terme del dia 16 de desembre de 2023 al 15 de desembre de 2024.

La mera presentació d’una sol·licitud de subvenció implica el coneixement i acceptació de les bases que la regulen.

Presentació de sol·licituds:

Les sol·licituds s’han de presentaran per mitjans electrònics a través de la seu electrònica municipal https://serveis.reus.cat.        

En el cas de les persones físiques també es podran presentar al registre de l’IMRC, al carrer Sant Joan número 27 de Reus, (previament ha de trucar al telèfon 977010650, per concertar cita) o per qualsevol de les formes previstes en l’article 16 de la Llei 39/2015.

- Bases publicades al BOPT de data 03/03/2020

- Convocatòria 2024 publicada al BOPT de data 22 de març de 2024

 NOVETAT: Si teniu dubtes de com fer el tràmit, l’Ajuntament posa a la vostra disposició una guia de com sol·licitar la subvenció pas a pas i com obtenir la identitat digital necessària en aquest enllaç

 

 

Quant costa fer el tràmit?

  • -Gratuït  

Quin és el temps de tramitació?

Les subvencions han d’estar resoltes en un termini màxim de tres mesos a comptar des de l’endemà de la data de finalització de la presentació de les sol·licituds. Transcorregut aquest termini sense que l’òrgan competent hagi resolt al respecte, els interessats podran entendre desestimada per silenci administratiu la sol·licitud de concessió de la subvenció.

En tot cas, l’atorgament de subvencions resta subjecte a l’existència de disponibilitat pressupostària per a l’exercici corresponent.

Quina documentació he de presentar?

S’haurà de presentar la documentació detellada a l’apartat sisè de les bases. Recordi que l’annex 1 i 2 s’han de presentar de forma obligatòria i amb el model facilitat per l’Ajuntament (veure impresos relacionats)

Li recomanem tenir-los preparats abans d’iniciar el tràmit.



Especificacions tècniques dels documents enviats

Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.



Impresos relacionats




Ajuda'ns a millorar!

La teva opinió és molt important, el que fem és per tu i ens pots ajudar, valorant la nova carpeta ciutadana i aportant els teus suggeriments.

Fes la teva valoració