Por motivos de prestación de servicio y para fines estadísticos, utilizamos cookies propias y de terceros. Si continúa navegando, consideramos que acepta su instalación y uso. Para más información, consulte nuestra política de cookies

No volver a mostrar
este mensaje.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Sede electrónica Reus

www.reus.cat
El web de la ciutat de Reus

Buscador de la Seu Electrónica


Ajuntament de Reus

Convocatòria d'una plaça de tècnic/a especialista de comeses especials (Medi Ambient)

OF- 2022 _Concurs oposició. Torn Lliure. Procès estabilització. Llei 20/21

informatiuinformativo calendartrámite fuera de plazo reqRepresentacioRequiere acreditar representación

Si actúas como representante, debes acreditar formalmente la representación. Puedes hacerlo adjuntando los documentos a la solicitud o inscribir la representación en el registro de Representantes REPRESENTA. Más información aquí.

Plazo inscripción / presentación

Del 13/04/2023  hasta el 07/10/2024

(Fuera de plazo)

Objecte:

És objecte de les presents bases la regulació del procés de selecció, mitjançant el sistema de concurs oposició i torn lliure, per a la provisió en propietat d’una plaça de tècnic/a especialista de comeses especials, de la plantilla de personal funcionari de l’Ajuntament de Reus, inclosa a l’Oferta Pública d’Ocupació (OPO) per a l’any 2022, subjecta al procés d’estabilització, de conformitat l’establert al Decret del Regidor Delegat de l’Àrea de Recursos Humans i Medi Ambient número 2022009961 de 25 de maig de 2022 i les Bases generals reguladores dels processos selectius per a la cobertura definitiva de les places vacants de personal funcionari i de personal laboral de l’Ajuntament de Reus, incloses a les Ofertes Públiques d’Ocupació per a l’estabilització de l’ocupació temporal, mitjançant el sistema de concurs oposició, aprovades per Decret del Regidor Delegat de l’Àrea de Recursos Humans i Medi Ambient número 2022022079 de data 15 de desembre de 2022.

Característiques generals de la plaça que es convoca:
 
   • Denominació de la plaça segons la plantilla: tècnic/a especialista de comeses especials
    • Règim jurídic: funcionarial
    • Retribució: Les retribucions que corresponen són les del Grup C, Subgrup de classificació C1, amb el complement de destinació (CD) 22 i el complement específic mensual (CE) que consta a la Relació de llocs de treball de l’Ajuntament de Reus que es pot consultar en el seu Portal de Transparència.
    • Número de places convocades: 1
    • Grup de classificació: Escala d’Administració Especial, subescala serveis especials, classe serveis especials, grup C, subgrup C1, de la plantilla de personal funcionari de l’Ajuntament de Reus, de conformitat amb el que disposa l’art. 76 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre, pel qual s’aprova el text refós de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic
    • Sistema de selecció: concurs oposició
    • Torn: lliure

El/La titular de la plaça li correspondran les següents funcions bàsiques del lloc de treball de tècnic/a especialista de comeses especials al Departament de Medi Ambient:
1. Dur a terme les accions encomanades pel personal tècnic de neteja i recollida per aconseguir els objectius del departament.
2. Dur a terme actuacions per incrementar el nivell de qualitat dels serveis de neteja viària i de recollida de residus a la ciutat de Reus.
3. Elaboració d’estadístiques i indicadors que permetin el seguiment dels serveis de neteja viària i recollida de residus i la seva avaluació.
4. Dur a terme la inspecció i control de les activitats relacionades amb els serveis de neteja viària i recollida de residus, per tal de donar compliment a la normativa vigent i/o ordenances municipals.
5. Tramitar i realitzar el seguiment dels expedients que gestiona la unitat orgànica d’adscripció, així com, dels contactes amb tercers que aquests requereixen.
6. Classificar i gestionar la informació i els documents administratius de l’àmbit, així com, elaborar i actualitzar base de dades i documents de treball facilitadors de la tasca encomanada.
7. Donar informació externa i interna relacionada amb les activitats gestionades des del servei.
8. Vetllar per la seva pròpia seguretat i salut en el seu lloc de treball, d’acord amb els procediments establerts al Pla de Prevenció de Riscos Laborals per la Corporació i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.
9. Totes aquelles funcions de caràcter general que li siguin atribuïdes en el seu àmbit de l’organització i competències.

Requisits de les persones aspirants i exercicis de l’oposició: Veure bases de la convocatòria

Sol·licituds

La sol·licitud per prendre part en el procés selectiu ha de ser en model normalitzat, dirigida al Molt Il·lustre Sr. Alcalde-President de l’Excel·lentíssim Ajuntament de Reus, on es farà constar que es compleixen els requisits establerts a la convocatòria, sempre referits a la data en què finalitza el termini per a la presentació de sol·licituds.

La sol·licitud es presentarà a la seu electrònica municipal per mitjans electrònics (https://seu.reus.cat) o a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (plaça Mercadal, núm. 1, 43201).

Tanmateix, les sol·licituds es podran presentar en qualsevol de les formes previstes a l’article 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

El termini de presentació de sol·licituds començarà l’endemà de la publicació de la convocatòria en el BOPT i acabarà als vint dies naturals, comptats a partir de l’endemà de la publicació en el Butlletí Oficial de l’Estat (BOE), de l’extracte de la convocatòria, excepte en els processos de selecció que el sistema de selecció sigui el de promoció interna, que el termini de vint dies naturals acabarà a comptar a partir de l’endemà de la publicació al DOGC.

Les sol·licituds han d’anar acompanyades d’una declaració responsable de complir els requisits de la convocatòria, sempre referits a la data en què finalitza el termini de presentació de sol·licituds, així com la documentació sol·licitada.

A destacar:

Per a la presentació telemàtica de la sol·licitud, només és necessari utilitzar una identificació digital. En el cas que no se’n disposi, es pot obtenir facilment l’idcat mòbil, que és  una identificació digital segura, fàcil i ràpida d’obtenir. Ho podeu veure el següent vídeo: com obtenir l’idcat mòbil

Si no heu fet mai un tràmit telemàtic amb l’Ajuntament consulteu la guia El tràmit telemàtic  pas a pas que trobareu a la seu electrònica Espai aprenentatge digital que  us ajudarà.

I recordeu que si no esteu registrats en la base de dades de l’Ajuntament de Reus, primer heu de fer-ho a travès del tràmit Alta a la Base de dades de persones

Admissió d’aspirants
De conformitat l’establert a la Base sisena de les Bases generals reguladores dels processos selectius per a la cobertura definitiva de les places vacants de personal funcionari i de personal laboral de l’Ajuntament de Reus, incloses a les Ofertes Públiques d’Ocupació per a l’estabilització de l’ocupació temporal, mitjançant el sistema de concurs de mèrits.

- Publicació de bases i convocatòria: BOPT de data 12 d’abril de 2023
- Publicació al BOE
núm. 225 de data 17 de setembre de 2024
- Publicació al DOCG núm. 8905 de data 28 d'abril de 2023
- Termini inici presentació sol·licituds:  13 d’abril 2022
- Termini finalització presentacio sol·licituds: 7 d'octubre de 2024

Per més informació:
1 )Consultar bases de la convocatòria en l’apartat impresos relacionats.
2) Acabat el termini de presentació de sol·licituds, les esmenes i possibles reclamacions que hagin de presentar-se es faran utilitzant els canals i formulari que trobareu en aquest enllaç; esmenar requeriment i/o aportació de documentació a un expedient

¿Cuánto cuesta hacer el trámite?

  • -29.68 €  Drets d'examen  

Especificaciones técnicas de los documentos enviados

Los documentos enviados telemáticamente por las personas interesadas ​​deben cumplir las especificaciones técnicas indicadas en este documento.



Impresos relacionados



Departamento responsable

  • Recursos Humans



¡Ayúdanos a mejorar!

Tu opinión es muy importante, lo que hacemos es para ti y puedes ayudarnos, valorando la nueva carpeta ciudadana y aportando tus sugerencias.

Haz tu valoración