Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar
aquest missatge.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Seu electrònica Reus

www.reus.cat
El web de la ciutat de Reus

Cercador de la Seu electrònica


Ajuntament de Reus

Registre interadministratiu Presentació documents adreçats a altres administracions:Finestreta única

Registre: Presentació de documents adreçats a altres administracions - Finestreta única

presentialpresencial

Presencial

  Només per persones físiques, en aplicació de l'article 14 de la llei 39/2015

Oficina d'Atenció Ciutadana -OAC- (Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)

En què consisteix:
Sol•licitud que realitza un ciutadà per tal que nosaltres li lliurem els documents que ell mateix aporta a una altra administració pública.

Des de l’Ajuntament de Reus fem el tràmit, però no fem el seguiment de la tramitació a l’administració destinatària.
 

Qui ho pot sol·licitar/Requisits a complir:
Persones físiques acudint personalment a l’oficina de registre de l’Ajuntament amb cita prèvia utilitzant pel tràmit de: Registre-interadministratiu: Presentació de documents adreçats a altres administracions – finestreta única


Documentació necessària:
Petició adreçada a l’administració destinatària clarament identificada  i que es trobi en el llistat d’oficines receptores de la plataforma d’interconexió.  En la petiicó hi ha de constar la identificació de la persona interessada i dades de contacte i anar acompanyada dels documents necessaris que s’han de lliurar a l’altra administració. Pot ser en paper original i nosaltres la digitalitzem.

Els documents digitalitzats no poden pesar més de 5MB -de 6 a 10 pàgines-. En cas contrari, l’aplicació no ho accepta


Quan es pot sol·licitar:
En qualsevol moment, sempre amb la cita prèvia específica per aquesta tramitació. No s’admetrà una altra tipus de cita per realitzar aquest tràmit.


Quina documentació es lliura:
Comprovant del registre efectuat. No es lliurarà comprovant de la recepció de la documentació a l’administració de destí.


Altra informació d’interès
A les Oficines de correus es poden presentar documents adreçats a qualsevol administració pública a través del sistema de correu administratiu. Amb aquesta opció rebreu el comprovant de recepció de l’organisme de destí.

Quant costa fer el tràmit?

  • -GratuÏt  

Especificacions tècniques dels documents enviats

Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.



Departament responsable




Ajuda'ns a millorar!

La teva opinió és molt important, el que fem és per tu i ens pots ajudar, valorant la nova carpeta ciutadana i aportant els teus suggeriments.

Fes la teva valoració