Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar aquest missatge.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Seu electrònica Reus

Cercador de la Seu electrònica


Logo entitat

Ajuntament de Reus

Registre interadministratiu Presentació documents adreçats a altres administracions:Finestreta única

Registre: Presentació de documents adreçats a altres administracions - Finestreta única

presentialpresencial

Presencial

  Només per persones físiques, en aplicació de l'article 14 de la llei 39/2015

Oficina d'Atenció Ciutadana -OAC- (Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)

En què consisteix:
Sol•licitud que realitza un ciutadà per tal que nosaltres li lliurem els documents que ell mateix aporta a una altra administració pública.

Des de l’Ajuntament de Reus fem el tràmit, però no fem el seguiment de la tramitació a l’administració destinatària.
 

Qui ho pot sol·licitar/Requisits a complir:
Persones físiques acudint personalment a l’oficina de registre de l’Ajuntament amb cita prèvia utilitzant pel tràmit de: Registre-interadministratiu: Presentació de documents adreçats a altres administracions – finestreta única


Documentació necessària:
Petició adreçada a l’administració destinatària clarament identificada  i que es trobi en el llistat d’oficines receptores de la plataforma d’interconexió.  En la petiicó hi ha de constar la identificació de la persona interessada i dades de contacte i anar acompanyada dels documents necessaris que s’han de lliurar a l’altra administració. Pot ser en paper original i nosaltres la digitalitzem.

Els documents digitalitzats no poden pesar més de 5MB -de 6 a 10 pàgines-. En cas contrari, l’aplicació no ho accepta


Quan es pot sol·licitar:
En qualsevol moment, sempre amb la cita prèvia específica per aquesta tramitació. No s’admetrà una altra tipus de cita per realitzar aquest tràmit.


Quina documentació es lliura:
Comprovant del registre efectuat. No es lliurarà comprovant de la recepció de la documentació a l’administració de destí.


Altra informació d’interès
A les Oficines de correus es poden presentar documents adreçats a qualsevol administració pública a través del sistema de correu administratiu. Amb aquesta opció rebreu el comprovant de recepció de l’organisme de destí.

Quant costa fer el tràmit?

  • -GratuÏt  

Especificacions tècniques dels documents enviats

Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.



Departament responsable




Ajuda'ns a millorar!

La teva opinió és molt important, el que fem és per tu i ens pots ajudar, valorant la nova carpeta ciutadana i aportant els teus suggeriments.

Fes la teva valoració