Por motivos de prestación de servicio y para fines estadísticos, utilizamos cookies propias y de terceros. Si continúa navegando, consideramos que acepta su instalación y uso. Para más información, consulte nuestra política de cookies

No volver a mostrar
este mensaje.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Sede electrónica Reus

www.reus.cat
El web de la ciutat de Reus

Buscador de la Seu Electrónica


Registre interadministratiu Presentació documents adreçats a altres administracions:Finestreta única

Registre: Presentació de documents adreçats a altres administracions - Finestreta única

presentialpresencial

Presencial

  Només per persones físiques, en aplicació de l'article 14 de la llei 39/2015

Oficina d'Atenció Ciutadana -OAC- (Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)

En què consisteix:
Sol•licitud que realitza un ciutadà per tal que nosaltres li lliurem els documents que ell mateix aporta a una altra administració pública.

Des de l’Ajuntament de Reus fem el tràmit, però no fem el seguiment de la tramitació a l’administració destinatària.
 

Qui ho pot sol·licitar/Requisits a complir:
Persones físiques acudint personalment a l’oficina de registre de l’Ajuntament amb cita prèvia utilitzant pel tràmit de: Registre-interadministratiu: Presentació de documents adreçats a altres administracions – finestreta única


Documentació necessària:
Petició adreçada a l’administració destinatària clarament identificada  i que es trobi en el llistat d’oficines receptores de la plataforma d’interconexió.  En la petiicó hi ha de constar la identificació de la persona interessada i dades de contacte i anar acompanyada dels documents necessaris que s’han de lliurar a l’altra administració. Pot ser en paper original i nosaltres la digitalitzem.

Els documents digitalitzats no poden pesar més de 5MB -de 6 a 10 pàgines-. En cas contrari, l’aplicació no ho accepta


Quan es pot sol·licitar:
En qualsevol moment, sempre amb la cita prèvia específica per aquesta tramitació. No s’admetrà una altra tipus de cita per realitzar aquest tràmit.


Quina documentació es lliura:
Comprovant del registre efectuat. No es lliurarà comprovant de la recepció de la documentació a l’administració de destí.


Altra informació d’interès
A les Oficines de correus es poden presentar documents adreçats a qualsevol administració pública a través del sistema de correu administratiu. Amb aquesta opció rebreu el comprovant de recepció de l’organisme de destí.

¿Cuánto cuesta hacer el trámite?

  • -GratuÏt  

Especificaciones técnicas de los documentos enviados

Los documentos enviados telemáticamente por las personas interesadas ​​deben cumplir las especificaciones técnicas indicadas en este documento.



Departamento responsable




¡Ayúdanos a mejorar!

Tu opinión es muy importante, lo que hacemos es para ti y puedes ayudarnos, valorando la nueva carpeta ciudadana y aportando tus sugerencias.

Haz tu valoración