Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar
aquest missatge.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Seu electrònica Reus

www.reus.cat
El web de la ciutat de Reus

Cercador de la Seu Electrònica


Apuntar-se al Punt d'Assessorament Energètic (PAE)

Assessorament energètic

informatiuinformatiu

Presencial

Serveis Socials (C. Sant Joan, 34 - 43201 Reus)

L’Ajuntament de Reus posa a l’abast de la ciutadania, i de manera especial de les persones que sol·liciten la subvenció de pobresa energètica, un servei gratuït i personalitzat d’assessorament d’estalvi energètic, el PAE.

Es tracta d’un assessorament gratuït amb l’objectiu de reduir la despesa en aquests subministraments a través d’algun tipus de bonificació, de millora dels hàbits de consum, de reducció de potència, etc.  Ara també s’explica com funciona la nova factura de la llum.

Per ser atès pel PAE, cal demanar cita (al buscador de cita prèvia cal posar les paraules assessorament o PAE) i portar les factures d’electricitat, gas i agua.

Aquest servei està ubicat en dos centres cívics: dimecres, al Centre Cívic del Carme i dijous, al Centre Cívic Llevant, de les 15.30 a les 19 h.

Per a més informació, es pot consultar la web de la Taula de la Pobresa Energètica de Tarragona i Reus:

taulapobresaenergetica.cat


 

Quant costa fer el tràmit?

  • -Gratuït  

Quina documentació he de presentar?

Factures de llum, el gas i l'aigua.



Especificacions tècniques dels documents enviats

Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.



Departament responsable

  • Serveis Socials


Segueix-nos a les xarxes socials

instagram twitter facebook