Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar
aquest missatge.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Seu electrònica Reus

www.reus.cat
El web de la ciutat de Reus

Cercador de la Seu electrònica


Devolució d'un trimestre del Preu Públic de recollida de residus a negocis afectats per la COVID 19

Devolució de part del PPRRC a negocis perjudicats per restriccions. Exercici 2020

qrcodetelemàtic presentialpresencial envelopecorreu postal reqRepresentacioRequereix acreditar representació

Si actues com a representant, has d'acreditar formalment la representació. Pots fer-ho adjuntant els documents a la sol·licitud o inscriure la representació al registre de Representants REPRESENTA. Més informació aquí.

Online

Telemàtic amb identitat digital.

Presencial

  Només per persones físiques, en aplicació de l'article 14 de la llei 39/2015

Oficina d'Atenció Ciutadana -OAC- (Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)

SAIC (Cr. Sant Llorenç 25-43201 Reus)

Correu postal

  Només per persones físiques, en aplicació de l'article 14 de la llei 39/2015

Correu postal (Registre general - Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)

Per demanar la devolucíó de la part proporcional de rebut pagat del preu públic de recollida de residus comercials i industrials, pel període comprés entre l’1 d’octubre i el 31 de desembre de 2020, per tancament de l’activitat a causa de la COVID 19

A tenir en compte:

Les activitats que estiguin incloses a l’epígraf 9 (espectacles, sales de joc i establiments recreatius) i a l’epígraf 14 (restauració), aquesta devolució es farà d’ofici, la persona interessada no ha de fer cap sol·licitud.. Pot consultar l’estat del seu exepedient accedint a la carpeta ciutadana/empresa/proveidor que trobareu com enllaç al final d’aquesta fitxa.

Per la resta d’epígrafs cal demanar la devolució. L’Ajuntament demanarà a l’interessat que acrediti el tancament de l’activitat durant l’esmentat període.

 Pot consultar l’epigraf al que pertany la seva activitat a l’ordenança fiscal número 22

 Si no heu fet mai un tràmit telemàtic amb l’Ajuntament consulteu la guia " El tràmit telemàtic  pas a pas" que trobareu a la seu electrònica Espai aprenentatge digital que us ajudarà.

Requeriments Tècnics
Podeu consultar els requeriments tècnics en la següent pàgina

Normativa relacionada
Ordenança núm. 22 reguladora del preu públic pel servei recollida residus comercials i industrials assimilables als municipals.

Quant costa fer el tràmit?

  • -Gratuït  

Quin és el temps de tramitació?

Sis mesos

Especificacions tècniques dels documents enviats

Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.



Impresos relacionats



Departament responsable

  • Rendes i exaccions



Ajuda'ns a millorar!

La teva opinió és molt important, el que fem és per tu i ens pots ajudar, valorant la nova carpeta ciutadana i aportant els teus suggeriments.

Fes la teva valoració