OF-2017 Concurs oposició per la provisió d'una plaça de tècnic/a superior
Objecte:
És objecte de les presents bases la regulació del procés de selecció, mitjançant el sistema de concurs-oposició en torn promoció interna, per a la provisió en propietat d’una plaça de tècnic/a superior de la plantilla de personal funcionari de l’Ajuntament de Reus, inclosa a l’Oferta Pública d’Ocupació (OPO) per a l’any 2017.
Requisits de les persones aspirants i exercicis de l’oposició: Veure bases de la convocatòria
Sol•licituds
De conformitat amb l’establert a la base tercera de les Bases generals que han de regir els processos selectius per a l’accés a les places incloses en l’Oferta Pública d’Ocupació de l’Ajuntament de Reus per a l’any 2017.
No obstant, la presentació de sol·licituds per prendre part en aquest procés selectiu també es podran realitzar a la seu electrònica de l’Ajuntament de Reus, per mitjans electrònics https://seu.reus.cat.
Les sol·licituds hauran d’anar acompanyades de:
1. Currículum vitae signat.
2. Títol acadèmic, que es sol·licita com a requisit d’accés o resguard d’haver abonat els drets per a la seva expedició.
3. Document oficial que acrediti estar en possessió del nivell de català requerit, o superior.
4. Justificant acreditatiu del pagament de la taxa.
5. Acreditació dels mèrits al·legats al currículum, mitjançant fotocòpia dels títols o certificats d’assistència.
Termini de presentació de sol·licituds: del dia 13 d'abril fins 20 dies deprès de la publicació al BOE:
A destacar:
El canal presencial té limitat el seu aforament degut a l’actual situació sanitària per la covid-19. Us recomanem la tramitació telemàtica com canal de tramitació més àgil i eficaç.
Per a la presentació telemàtica de la sol•licitud, només és necessari utilitzar una identificació digital. En el cas que no se’n disposi, es pot obtenir facilment l’idcat mòbil, que és una identificació digital segura, fàcil i ràpida d’obtenir. Ho podeu veure el següent vídeo: com obtenir l’idcat mòbil
Si no heu fet mai un tràmit telemàtic amb l’Ajuntament consulteu la guia El tràmit telemàtic pas a pas que trobareu a la seu electrònica Espai aprenentatge digital que us ajudarà.
I recordeu que si no esteu registrats en la base de dades de l’Ajuntament de Reus, primer heu de fer-ho a travès del tràmit Alta a la Base de dades de persones
Admissió d’aspirants
Acabat el termini de presentació de sol•licituds, l’Alcalde o el Regidor/a en qui hagi delegat, declararà aprovada la llista de persones admeses i excloses en el termini màxim d’un mes. Aquesta resolució serà publicada en el Diari Oficial de la Generalitat, al tauler d’edictes electrònic de l’Ajuntament, i a la pàgina web municipal www.reus.cat.
- Publicació Bases BOPT de data 12.04.2020
- Publicació anuncia DOGC (pendent)
- Publicació anuncia BOE (pendent)
Per més informació:
1 )Consultar bases de la convocatòria en l’apartat impresos relacionats.
2) Acabat el termini de presentació de sol·licituds, les esmenes i possibles reclamacions que hagin de presentar-se es faran utilitzant els canals i formulari que trobareu en aquest enllaç;
Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.
Si vols accedir al teu espai personal per qualsevol consulta o gestió, accedeix a carpeta en funció del teu perfil: