Por motivos de prestación de servicio y para fines estadísticos, utilizamos cookies propias y de terceros. Si continúa navegando, consideramos que acepta su instalación y uso. Para más información, consulte nuestra política de cookies

No volver a mostrar
este mensaje.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Sede electrónica Reus

www.reus.cat
El web de la ciutat de Reus

Buscador de la Seu Electrónica


Consorci del Teatre Bartrina

Devolució de l’import de les entrades venudes a taquilla dels espectacles suspesos o ajornats

Devolució de l'import de les entrades venudes a taquilla dels espectacles suspesos o ajornats al Teatre Bartrina a causa del Covid-19.

qrcodetelemático reqRepresentacioRequiere acreditar representación

Si actúas como representante, debes acreditar formalmente la representación. Puedes hacerlo adjuntando los documentos a la solicitud o inscribir la representación en el registro de Representantes REPRESENTA. Más información aquí.

Online

Telemàtic amb identitat digital.

Sol·licitud per a la devolució de les entrades adquirides a la taquilla del Teatre Bartrina dels espectacles cancel·lats a causa de la Covid-19

Com puc tramitar-ho?

Telemàtic amb identitat digital

Detall del tràmit

Sol·licitud que han de presentar totes aquelles persones que hagin adquirit a taquilla, entrades per als espectacles suspesos o ajornats al Teatre Bartrina a causa de la Covid – 19 per a que se’ls faci la devolució dels diners via transferència bancària.

Quin és el temps de tramitació?

Les devolucions es faran per estricte ordre d’arribada i en un termini d’uns 60 dies aproximadament

 

Quina documentació he de presentar?

·         Cal tenir a mà les entrades per emplenar les dades que es demanen al formulari

·         Documentació acreditativa de la titularitat del compte corrent on es vol domiciliar bé sigui certificat, foto o imatge on es vegi l’IBAN i el/s titular/s del compte.

 

¿Cuánto cuesta hacer el trámite?

  • -gratuït  

Especificaciones técnicas de los documentos enviados

Los documentos enviados telemáticamente por las personas interesadas ​​deben cumplir las especificaciones técnicas indicadas en este documento.




¡Ayúdanos a mejorar!

Tu opinión es muy importante, lo que hacemos es para ti y puedes ayudarnos, valorando la nueva carpeta ciudadana y aportando tus sugerencias.

Haz tu valoración