Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar
aquest missatge.

Catàleg de Tràmits

Cercador de Tràmits

Acreditació de vulnerabilitat que realitzen les empreses subministradores - Llei 24/2015

Llistat vulnerabilitat que realitzen les empreses subministradores



Com puc tramitar-ho?

Telemàtic amb identitat digital
      



Detall del tràmit

Segons els drets que estableix la Llei 24/2015 en relació a la pobresa energètica, les empreses subministradores que es trobin amb factures impagades per part dels seus clients, han de notificar al client els seus drets i han de sol•licitar als Serveis Socials un informe que acrediti si el client que no paga es troba en una situació de vulnerabilitat econòmica.

Si els Serveis Socials, comproven que es compleixen els requisits de vulnerabilitat, elaboren un informe que han de remetre a la empresa subministradora per garantir els subministrament durant un any encara que el client segueixi sense pagar factures.
 

Requeriments Tècnics Informàtics per realitzar el tràmit:
Pdeu consultar els requeriments tècnics en la següent pàgina





Quant costa fer el tràmit?

  • -Gratuït  


Quina documentació he de presentar?

Sol·licitud en model normalitzat (apartat: impresos relacionats) acompanyada de la documentació especificada.
 



Especificacions tècniques dels documents enviats

Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.



Departament responsable

  • Serveis Socials


Tràmits vinculats



Accedeix a carpeta

Si vols accedir al teu espai personal per qualsevol consulta o gestió, accedeix a carpeta en funció del teu perfil:



Ajuntament de Reus
Plaça del Mercadal · 43201 REUS
977 010 010
977 010 210
ajuntament@reus.cat