Cercador de la Seu electrònica
Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.
Cercador de la Seu electrònica
Ajuntament de Reus
Llistat vulnerabilitat que realitzen les empreses subministradores
telemàtic Requereix acreditar representacióTelemàtic amb identitat digital.
Segons els drets que estableix la Llei 24/2015 en relació a la pobresa energètica, les empreses subministradores que es trobin amb factures impagades per part dels seus clients, han de notificar al client els seus drets i han de sol·licitar als Serveis Socials un informe que acrediti si el client que no paga es troba en una situació de vulnerabilitat econòmica.
Si els Serveis Socials, comproven que es compleixen els requisits de vulnerabilitat, elaboren un informe que han de remetre a l’empresa subministradora per garantir els subministrament durant un any, encara que el client segueixi sense pagar factures.
També hi ha la possibilitat que les empreses subministradores presentin documentació i/o informació a l'administració per tal de valorar i pendre si cal decisions envers la situació de vulnerabilitat d'un client.
Sol·licitud en model normalitzat (apartat: impresos relacionats) acompanyada de la documentació especificada.
Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.
Ajuda'ns a millorar!
La teva opinió és molt important, el que fem és per tu i ens pots ajudar, valorant la nova carpeta ciutadana i aportant els teus suggeriments.
Fes la teva valoració