Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar
aquest missatge.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Seu electrònica Reus

www.reus.cat
El web de la ciutat de Reus

Cercador de la Seu Electrònica


Acreditació de vulnerabilitat que realitzen les empreses subministradores - Llei 24/2015

Llistat vulnerabilitat que realitzen les empreses subministradores

informatiuinformatiu

Segons els drets que estableix la Llei 24/2015 en relació a la pobresa energètica, les empreses subministradores que es trobin amb factures impagades per part dels seus clients, han de notificar al client els seus drets i han de sol·licitar als Serveis Socials un informe que acrediti si el client que no paga es troba en una situació de vulnerabilitat econòmica.

Si els Serveis Socials, comproven que es compleixen els requisits de vulnerabilitat, elaboren un informe que han de remetre a l’empresa subministradora per garantir els subministrament durant un any, encara que el client segueixi sense pagar factures.
 
També hi ha la possibilitat que les empreses subministradores presentin documentació i/o informació a l'administració per tal de valorar i pendre si cal decisions envers la situació de vulnerabilitat d'un client.

Quina documentació he de presentar?

Sol·licitud en model normalitzat (apartat: impresos relacionats) acompanyada de la documentació especificada.
 



Especificacions tècniques dels documents enviats

Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.



Departament responsable

  • Serveis Socials


Segueix-nos a les xarxes socials

instagram twitter facebook