Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar
aquest missatge.

Catàleg de Tràmits

Cercador de Tràmits

Ajut menjador centres especials de treball 2019

FAMÍLIES - Sol·licitud d'ajut per assistència a un menjador d'un centre especial

Termini inscripció/presentació

Del 08/05/2019  fins el 18/06/2019



Com puc tramitar-ho?

Presencial: Oficina d'Atenció Ciutadana -OAC- (Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)
      
Correu postal (Registre general - Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)


Detall del tràmit

Sol·licitud de subvenció individual per assistència a un menjador d’un centre especial de treball i serveis de teràpia ocupacional.

Requisits per poder sol·licitar l’ajut:
- La persona beneficiària de la subvenció ha d’estar empadronada a Reus amb una antiguitat mínima de dos anys consecutius.
- Assistir a un centre especial de treball o servei de teràpia ocupacional de la ciutat de Reus i que ells mateixos o els seus representants legals acceptin la normativa fixada per l’Ajuntament.
- Acreditar una renda per càpita anual d’acord amb el barem que es determini en la convocatòria corresponent (veure "Impresos relacionats").
- Els ajuts són incompatibles amb qualsevol altre ajut d’una altra administració o organisme públic o privat rebut pel mateix concepte.

Quina documentació he de presentar?
Les sol·licituds seran signades pel mateix beneficiari o representant legal, i hauran d’anar acompanyades de la documentació necessària per acreditar la situació econòmica, familiar i social, d’acord amb les bases de la convocatòria

Observacions:
- Anunci convocatòria i barem 2019 publicat al BOPT 7.5.2019.
- Bases publicades en el BOPT núm. 136 de data 13.6.2012

Des de la Regidoria de Serveis Socials es podrà sol·licitar qualsevol altra documentació que es consideri oportuna i necessària.



Quant costa fer el tràmit?

  • -Gratuït  


Impresos relacionats



Departament responsable

  • Serveis Socials


Com puc accedir a tota la meva informació?

Li recomanem que accedeixi a la carpeta si està obligat o es vol relacionar electrònicament amb l'Ajuntament de Reus d'acord a la llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. En aquest sistema, podrà trobar tota la informació i estat de les vostres dades, gestions, tràmits, comunicacions, expedients municipals, factures, etc. com a interessat si és:



Ajuntament de Reus
Plaça del Mercadal · 43201 REUS
977 010 010 977 010 210
ajuntament@reus.cat