Por motivos de prestación de servicio y para fines estadísticos, utilizamos cookies propias y de terceros. Si continúa navegando, consideramos que acepta su instalación y uso. Para más información, consulte nuestra política de cookies

No volver a mostrar
este mensaje.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Sede electrónica Reus

www.reus.cat
El web de la ciutat de Reus

Buscador de la Seu Electrónica


Ajuntament de Reus

Fitxa d'inventari de recursos per l'acollida de persones refugiades

Document que recullen els ens locals per trametre a la Generalitat de Catalunya

presentialpresencial envelopecorreo postal

Presencial

  Només per persones físiques, en aplicació de l'article 14 de la llei 39/2015

Oficina d'Atenció Ciutadana -OAC- (Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)

Correu postal

  Només per persones físiques, en aplicació de l'article 14 de la llei 39/2015

Correu postal (Registre general - Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)

Servei pel qual els ajuntaments trametran informació a la Secretaria d’Igualtat, Migracions i Ciutadania, sobre els recursos per a l’acollida de persones refugiades.

El titular del recurs lliurarà a l’ajuntament on s’ubica el recurs, la fitxa d’inventari amb la informació del/s recurs/os que posa a disposició de les entitats gestores que acullen persones refugiades.

Qui ho pot emplenar?
Els titulars dels recursos: els particulars, les entitats, l’Administració Pública i les empreses) per a l’acollida de persones refugiades.
 
Quina documentació he de presentar?
Fitxa d’inventari de recursos per a l’acollida de persones refugiades que es troba en l’apartat "impresos relacionats"
 
Després de presentar la sol•licitud a l’Ajuntament:
El titular del recurs presentarà la fitxa d’inventari de recursos emplenada. L’ajuntament emplenarà una fitxa/pantalla que contindrà les dades del formulari que ha omplert el titular amb la informació sobre el recurs, més alguns camps: nom de l’ajuntament, i la tipologia de l’oferiment.
La informació es bolcarà a una base de dades de la Generalitat de Catalunya que contindrà les dades informades pels ajuntaments, més les dades informades per la Generalitat de Catalunya, més altres informacions que facilitaran la gestió dels recursos. Per a cada fitxa presentada, la Generalitat de Catalunya respondrà amb un avís de recepció agraint la col•laboració oferta, assignant un número de petició que servirà per fer-ne el seguiment, i comunicar alguna informació com els drets ARCOPOL (LOPD).

Mes informació i formularis:

https://web.gencat.cat/ca/tramits/tramits-temes/20419-Inventari-de-recursos-per-a-persones-refugiades

 

 

¿Cuánto cuesta hacer el trámite?

  • -Gratuït  

Especificaciones técnicas de los documentos enviados

Los documentos enviados telemáticamente por las personas interesadas ​​deben cumplir las especificaciones técnicas indicadas en este documento.



Departamento responsable

  • Àrea de Benestar



¡Ayúdanos a mejorar!

Tu opinión es muy importante, lo que hacemos es para ti y puedes ayudarnos, valorando la nueva carpeta ciudadana y aportando tus sugerencias.

Haz tu valoración