Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar
aquest missatge.

Catàleg de Tràmits

Cercador de Tràmits

Fitxa d'inventari de recursos per l'acollida de persones refugiades

Document que recullen els ens locals per trametre a la Generalitat de Catalunya



Com puc tramitar-ho?

Presencial: Oficina d'Atenció Ciutadana -OAC- (Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)      Sol.licitar cita prèvia

Correu postal (Registre general - Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)



Detall del tràmit

Servei pel qual els ajuntaments trametran informació a la Secretaria d’Igualtat, Migracions i Ciutadania, sobre els recursos per a l’acollida de persones refugiades.

El titular del recurs lliurarà a l’ajuntament on s’ubica el recurs, la fitxa d’inventari amb la informació del/s recurs/os que posa a disposició de les entitats gestores que acullen persones refugiades.

Qui ho pot emplenar?
Els titulars dels recursos: els particulars, les entitats, l’Administració Pública i les empreses) per a l’acollida de persones refugiades.
 
Quina documentació he de presentar?
Fitxa d’inventari de recursos per a l’acollida de persones refugiades que es troba en l’apartat "impresos relacionats"
 
Després de presentar la sol•licitud a l’Ajuntament:
El titular del recurs presentarà la fitxa d’inventari de recursos emplenada. L’ajuntament emplenarà una fitxa/pantalla que contindrà les dades del formulari que ha omplert el titular amb la informació sobre el recurs, més alguns camps: nom de l’ajuntament, i la tipologia de l’oferiment.
La informació es bolcarà a una base de dades de la Generalitat de Catalunya que contindrà les dades informades pels ajuntaments, més les dades informades per la Generalitat de Catalunya, més altres informacions que facilitaran la gestió dels recursos. Per a cada fitxa presentada, la Generalitat de Catalunya respondrà amb un avís de recepció agraint la col•laboració oferta, assignant un número de petició que servirà per fer-ne el seguiment, i comunicar alguna informació com els drets ARCO (LOPD).



Quant costa fer el tràmit?

  • -Gratuït  


Impresos relacionats



Departament responsable

  • Àrea de Benestar


Com puc accedir a tota la meva informació?

Li recomanem que accedeixi a la carpeta si està obligat o es vol relacionar electrònicament amb l'Ajuntament de Reus d'acord a la llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. En aquest sistema, podrà trobar tota la informació i estat de les vostres dades, gestions, tràmits, comunicacions, expedients municipals, factures, etc. com a interessat si és:

Li recordem que qualsevol tràmit presencial en les oficines municipals és necessari prèviament sol·licitar cita prèvia.



Ajuntament de Reus
Plaça del Mercadal · 43201 REUS
977 010 010 977 010 210
ajuntament@reus.cat