Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar
aquest missatge.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Seu electrònica Reus

www.reus.cat
El web de la ciutat de Reus

Cercador de la Seu Electrònica


Fitxa d'inventari de recursos per l'acollida de persones refugiades

Document que recullen els ens locals per trametre a la Generalitat de Catalunya

informatiuinformatiu

Presencial

Oficina d'Atenció Ciutadana -OAC- (Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)

Correu postal

Correu postal (Registre general - Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)

Només per persones físiques, en aplicació de l'article 14 de la llei 39/2015

Servei pel qual els ajuntaments trametran informació a la Secretaria d’Igualtat, Migracions i Ciutadania, sobre els recursos per a l’acollida de persones refugiades.

El titular del recurs lliurarà a l’ajuntament on s’ubica el recurs, la fitxa d’inventari amb la informació del/s recurs/os que posa a disposició de les entitats gestores que acullen persones refugiades.

Qui ho pot emplenar?
Els titulars dels recursos: els particulars, les entitats, l’Administració Pública i les empreses) per a l’acollida de persones refugiades.
 
Quina documentació he de presentar?
Fitxa d’inventari de recursos per a l’acollida de persones refugiades que es troba en l’apartat "impresos relacionats"
 
Després de presentar la sol•licitud a l’Ajuntament:
El titular del recurs presentarà la fitxa d’inventari de recursos emplenada. L’ajuntament emplenarà una fitxa/pantalla que contindrà les dades del formulari que ha omplert el titular amb la informació sobre el recurs, més alguns camps: nom de l’ajuntament, i la tipologia de l’oferiment.
La informació es bolcarà a una base de dades de la Generalitat de Catalunya que contindrà les dades informades pels ajuntaments, més les dades informades per la Generalitat de Catalunya, més altres informacions que facilitaran la gestió dels recursos. Per a cada fitxa presentada, la Generalitat de Catalunya respondrà amb un avís de recepció agraint la col•laboració oferta, assignant un número de petició que servirà per fer-ne el seguiment, i comunicar alguna informació com els drets ARCOPOL (LOPD).

Mes informació i formularis:

https://web.gencat.cat/ca/tramits/tramits-temes/20419-Inventari-de-recursos-per-a-persones-refugiades

 

 

Quant costa fer el tràmit?

  • -Gratuït  

Especificacions tècniques dels documents enviats

Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.



Departament responsable

  • Àrea de Benestar


Segueix-nos a les xarxes socials

instagram twitter facebook