Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar
aquest missatge.

Catàleg de Tràmits

Cercador de Tràmits

Treballs a títol de benevolència o bon veïnatge

Possibilitat de realitzar tasques a l'Ajuntament d'acord amb l'art. 1, lletrada d) del RDL 1/95



Com puc tramitar-ho?

Correu postal (Registre general - Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)
Presencial: Oficina d'Atenció Ciutadana -OAC- (Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)
      


Detall del tràmit

Aquest tràmit serveix per sol•licitar realitzar treball a títol de benevolència o bon veïnatge en una dependència de l’Ajuntament de Reus, el qual no tindrà la consideració de relació laboral ja que manca la prestació de serveis retribuïts per compte aliena i no es fa dins de l’àmbit d’organització i direcció d’altra persona.

L’objectiu és, a part de la d’ajudar als altres, no perdre els coneixements teòrics adquirits durant els estudis i ampliar els coneixements pràctics per estar ben preparat/da en el moment d’accedir a un lloc de treball remunerat.

Termini de presentació: Tot l’any

Descripció del tràmit:
1. La persona interessada presenta la sol•licitud en el registre general d’aquest Ajuntament indicant la dependència on li agradaria realitzar aquesta tasca i que es trobarà relacionada amb la titulació obtinguda i indicarà la disponibilitat de dates per realitzar-la
2. L’Ajuntament estudiarà la petició i es posarà en contacte amb la persona sol•licitant per comunicar-li o no la possibilitat de accedir a la seva petició.
3. La tasca realitzada sempre serà d’acord amb l’art. 1, lletra d) del RDL 1/95 Text refós de la Llei de l’Estatut dels treballadors.

Quina documentació he de presentar?
La que la persona sol•licitant consideri oportuna, es recomana aportar còpia de la titulació que es vinculi a la tasca sol•licitada

Normativa relacionada
RDL 1/95 Text refós de la Llei de l’Estatut dels treballadors



Impresos relacionats



Departament responsable

  • Recursos Humans


Com puc accedir a tota la meva informació?

Li recomanem que accedeixi a la carpeta si està obligat o es vol relacionar electrònicament amb l'Ajuntament de Reus d'acord a la llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. En aquest sistema, podrà trobar tota la informació i estat de les vostres dades, gestions, tràmits, comunicacions, expedients municipals, factures, etc. com a interessat si és:



Ajuntament de Reus
Plaça del Mercadal · 43201 REUS
977 010 010 977 010 210
ajuntament@reus.cat