Por motivos de prestación de servicio y para fines estadísticos, utilizamos cookies propias y de terceros. Si continúa navegando, consideramos que acepta su instalación y uso. Para más información, consulte nuestra política de cookies

No volver a mostrar
este mensaje.

Catálogo de Trámites

Buscador de Trámites

Presentació de factures a través d'eFACT (AOC)

Recepció de factures adreçades a l'Ajuntament de Reus a través del HUB d'eFACT



¿Como puedo tramitarlo?

Telemàtic amb identitat digital


Detalle del trámite

- Accedir eFACT Ajuntament de Reus

- Accedir eFACT Agència Promoció Ciutat

- Accedir eFACT Institut Municipal Reus Cultura

- Accedir eFACT Institut Municipal de Formació i Empresa (IMFE)

- Accedir eFACT Teatre Bartrina

- Accedir eFACT Teatre Fortuny

 

A partir del 1 d’octubre d’acord amb el  Reglament de les factures electròniques aprovat pel ple de la corporació municipal de 6 de juliol de 2012, les factures adreçades a l’Ajuntament i els seus organismes autònoms ja no s’acceptaran en format paper. Els proveïdors només podran presentar-ho telemàticament a través de l’oficina virtual. Per tramitar la factura per via telemàtica es necessita disposar d’un certificat digital.

Amb la implantació total de la factura electrònica, s’elimina l’obligatorietat d’imprimir les factures en paper i s’eviten desplaçaments innecessaris. Els proveïdors disposen així de totes les garanties en la recepció i registre de les factures, al temps que s’agilitza l’inici de còmput dels terminis de cobrament, amb la possibilitat de consultar al Portal del Proveïdor l’estat de les seves factures. El fet de registrar les factures de forma telemàtica dóna consentiment per a rebre les notificacions/comunicacions a través de la seu electrònica de l’Ajuntament de Reus.

 

Podeu consultar els codis DIR3 corresponents a les diferents àrees gestores de l’Ajuntament de Reus i dels seus organismes autònoms al següent document  https://serveis.reus.cat/registre/doc/Codis_DIR3_AjReus_OOAA.pdf

 

Per tal de conèixer en detall el procediment i els possibles dubtes o preguntes més freqüents que li puguin sorgir, trobarà un manual d’utilització en la següent adreça: https://serveis.reus.cat/registre/doc/RegistreFactures.pdf.

 
En el cas que tingui qualsevol dubte o problema inicial, consulti al departament municipal del qual és proveïdor. En cas que necessiti una atenció més especialitzada, té a la seva disposició el correu electrònic efactura@reus.cat. Per incidències tècniques cal contactar amb suport a l’usuari a través del correu electrònic suport@reus.cat o al telèfon 977010290.



¿Cómo puedo acceder a toda mi información?

Le recomendamos que acceda a la carpeta si está obligado o se quieres relacionar electrónicamente con el Ayuntamiento de Reus de acuerdo a la ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas. En este sistema, podrá encontrar toda la información y estado de sus datos,gestiones,trámites, comunicaciones,expedientesmunicipales, facturas,etc. como interesado si es:



Ajuntament de Reus
Plaça del Mercadal · 43201 REUS
977 010 010
977 010 210
ajuntament@reus.cat