Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar
aquest missatge.

Catàleg de Tràmits

Cercador de Tràmits

Presentació de factures a través d'eFACT (AOC)

Recepció de factures adreçades a l'Ajuntament de Reus a través del HUB d'eFACT



Com puc tramitar-ho?

Telemàtic amb identitat digital



Detall del tràmit

- Accedir eFACT Ajuntament de Reus

- Accedir eFACT Agència Promoció Ciutat

- Accedir eFACT Institut Municipal Reus Cultura

- Accedir eFACT Institut Municipal de Formació i Empresa (IMFE)

- Accedir eFACT Teatre Bartrina

- Accedir eFACT Teatre Fortuny

 

A partir del 1 d’octubre d’acord amb el  Reglament de les factures electròniques aprovat pel ple de la corporació municipal de 6 de juliol de 2012, les factures adreçades a l’Ajuntament i els seus organismes autònoms ja no s’acceptaran en format paper. Els proveïdors només podran presentar-ho telemàticament a través de l’oficina virtual. Per tramitar la factura per via telemàtica es necessita disposar d’un certificat digital.

Amb la implantació total de la factura electrònica, s’elimina l’obligatorietat d’imprimir les factures en paper i s’eviten desplaçaments innecessaris. Els proveïdors disposen així de totes les garanties en la recepció i registre de les factures, al temps que s’agilitza l’inici de còmput dels terminis de cobrament, amb la possibilitat de consultar al Portal del Proveïdor l’estat de les seves factures. El fet de registrar les factures de forma telemàtica dóna consentiment per a rebre les notificacions/comunicacions a través de la seu electrònica de l’Ajuntament de Reus.

 

Podeu consultar els codis DIR3 corresponents a les diferents àrees gestores de l’Ajuntament de Reus i dels seus organismes autònoms al següent document  https://serveis.reus.cat/registre/doc/Codis_DIR3_AjReus_OOAA.pdf

 

Per tal de conèixer en detall el procediment i els possibles dubtes o preguntes més freqüents que li puguin sorgir, trobarà un manual d’utilització en la següent adreça: https://serveis.reus.cat/registre/doc/RegistreFactures.pdf.

 
En el cas que tingui qualsevol dubte o problema inicial, consulti al departament municipal del qual és proveïdor. En cas que necessiti una atenció més especialitzada, té a la seva disposició el correu electrònic efactura@reus.cat. Per incidències tècniques cal contactar amb suport a l’usuari a través del correu electrònic suport@reus.cat o al telèfon 977010290.



Com puc accedir a tota la meva informació?

Li recomanem que accedeixi a la carpeta si està obligat o es vol relacionar electrònicament amb l'Ajuntament de Reus d'acord a la llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. En aquest sistema, podrà trobar tota la informació i estat de les vostres dades, gestions, tràmits, comunicacions, expedients municipals, factures, etc. com a interessat si és:



Ajuntament de Reus
Plaça del Mercadal · 43201 REUS
977 010 010 977 010 210
ajuntament@reus.cat