Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar
aquest missatge.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Seu electrònica Reus

www.reus.cat
El web de la ciutat de Reus

Cercador de la Seu electrònica


Certificat de legalitat urbanística

Sol·licitud d'una certificació que acrediti la legalitat urbanística d'un immoble

qrcodetelemàtic presentialpresencial envelopecorreu postal reqRepresentacioRequereix acreditar representació

Online

Telemàtic amb identitat digital.

Presencial

  Només per persones físiques, en aplicació de l'article 14 de la llei 39/2015

Oficina d'Atenció Ciutadana -OAC- (Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)

Oficina Tècnica Empresarial (Cr. Sardà i Cailà, s/n - Edifici Mercat Central 1r. pis)

Correu postal

  Només per persones físiques, en aplicació de l'article 14 de la llei 39/2015

Correu postal (Registre general - Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)

Aquest tràmit permet obtenir una certificació de l’estat urbanístic d’una propietat immobiliària.
 
Una vegada feta la petició, es comprovarà la legalitat de la construcció o si procedeix d’una presumpta infracció i la seva antiguitat. Amb les dades recollides, s’expedirà el certificat que correspongui.
 
Com es fa el pagament:
Quan es realitza on line el tràmit a través de la seu electrònica de l’Ajuntament de Reus, el pagament s’efectua durant la tramitació en línia essent necessària una targeta bancària que hauràs de tenir disponible durant la tramitació. El pagament es formalitza abans d’enviar el formulari.
Si no es fa el pagament de la taxa  en el moment d’iniciar l’expedient en el registre general, no es donarà curs a la tramitació quedant automàticament anul•lada la sol•licitud.

A tenir en compte:
La petició d’aquest certificat podria comportar la incoació d’expedients de protecció de la legalitat urbanística, per obres sense llicència o que s’excedissin d’aquesta.
 
Normativa relacionada:

 

 

Quant costa fer el tràmit?

Quina documentació he de presentar?


- Sol·licitud (segons el model adjunt), degudament emplenada i signada per la persona peticionària o per qui la representi.
- Fotografia recent de la finca i/o de l’immoble.
- Plànol d’emplaçament 1/500 signat per la persona peticionària.



Especificacions tècniques dels documents enviats

Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.



Impresos relacionats



Departament responsable

  • Llicències Urbanístiques



Ajuda'ns a millorar!

La teva opinió és molt important, el que fem és per tu i ens pots ajudar, valorant la nova carpeta ciutadana i aportant els teus suggeriments.

Fes la teva valoració