Cercador de la Seu electrònica
Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.
Cercador de la Seu electrònica
Proposta d'informe municipal d'integració social per renovació de residència temporal
telemàtic presencial correu postal Requereix acreditar representacióTelemàtic amb identitat digital.
Oficina d'Atenció Ciutadana -OAC- (Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)
Correu postal (Registre general - Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)
Per elaborar aquests informes, la Generalitat de Catalunya col·labora amb els Ajuntaments, on s’han de presentar les sol·licituds.
Quina documentació he de presentar?
- Sol·licitud de proposta d’informe d’integració social, acompanyada de la documentació que s’hi indica (veure el model a "Impresos relacionats").
- Juntament amb aquesta sol·licitud s’ha de presentar també el model INF03 de la Generalitat de Catalunya (Sol·licitud d’informe d’integració social) que es pot descarregar a la següent adreça (amb google Chrome): http://treballiaferssocials.gencat.cat/ca/tramits/formularis_i_documentacio/immigracio/persones_fisiques/
Després de presentar la sol•licitud a l’Ajuntament:
1. L’entrevista:
Una vegada revisada la sol•licitud, professionals de Benestar Social d’aquest Ajuntament es posaran en contacte amb la persona interessada per concertar una entrevista.En el moment de l’entrevista, la persona interessada ha de portar els originals de tots els documents que s’hagin adjuntat a la sol•licitud. A l’entrevista es valoraran els coneixements de l’idioma.
2. La proposta d’informe de l’Ajuntament:
Quan l’Ajuntament tingui preparada la proposta d’informe l’enviarà, juntament amb la documentació i la sol•licitud, a la Secretaria d’Igualtat, Migracions i Ciutadania de la Generalitat de Catalunya.
3. L’informe de la Generalitat de Catalunya:
Des de l’entrada en el seu registre de la proposta municipal d’informe emesa per l’Ajuntament , la sol•licitud i la documentació que s’adjunta, la Generalitat tindrà un termini de 30 dies hàbils per emetre i notificar a la persona interessada l’informe preceptiu. La notificació es farà pel mitjà escollit per la persona interessada a la sol•licitud.
Observacions:
Els informes emesos per la Generalitat de Catalunya tenen una validesa de 3 mesos. Passat aquest termini, si es vol obtenir un nou informe,
cal iniciar novament la tramitació.
Normativa
- Llei Orgànica 4/2000, d’11 de gener, sobre drets i llibertats dels estrangers a Espanya i la seva integració social,
després de la seva reforma mitjançant Llei orgànica 2/2009.
- Reial Decret 557/2011, de 20 d’abril, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei orgànica 4/2000, d’11 de gener, sobre
els drets i llibertats dels estrangers a Espanya i la seva integració social, després de la seva reforma mitjançant
la Llei Orgànica 2/2009 (BOE núm.103, de 30 d’abril de 2011).
Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.
Ajuda'ns a millorar!
La teva opinió és molt important, el que fem és per tu i ens pots ajudar, valorant la nova carpeta ciutadana i aportant els teus suggeriments.
Fes la teva valoració