Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar
aquest missatge.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Seu electrònica Reus

www.reus.cat
El web de la ciutat de Reus

Cercador de la Seu electrònica


Ajuntament de Reus

Alta o canvi de domicili fiscal

Petició d'alta o canvi de domicili fiscal

qrcodetelemàtic envelopeCarpeta presentialpresencial envelopecorreu postal

Online

Telemàtic amb identitat digital.

Carpeta ciutadana.

Carpeta empresa.

Carpeta proveïdor.

Presencial

  Només per persones físiques, en aplicació de l'article 14 de la llei 39/2015

SAIC (Cr. Sant Llorenç 25-43201 Reus)

Oficina d'Atenció Ciutadana -OAC- (Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)

Correu postal

  Només per persones físiques, en aplicació de l'article 14 de la llei 39/2015

Correu postal (Registre general - Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)

El domicili fiscal és el lloc de localització de l’obligat tributari en les seves relacions amb l’Administració tributària.

Els obligats tributaris o el seus representats tenen l’obligació legal de presentar declaració expressa davant l’Ajuntament per comunicar el seu domicili fiscal així com el seu canvi.
 
Aquest canvi no tindrà efecte fins que no s’acompleixi aquest deure de comunicació.
 
Aclariments:

Per les persones físiques es considera domicili fiscal la seva residència habitual, no obstant el fet de fer un canvi o alta de domicili fiscal no implica cap tràmit d'empadronament, que s'ha de fer amb un altre tràmit.
Per a les persones jurídiques es considera que és el seu domicili social.
Per a les persones o entitats no residents a Espanya, es determinarà de conformitat al que s’estableixi a la normativa reguladora de cada tribut i, en defecte d’aquesta, serà el de la persona representant amb domicili en territori espanyol.

Quan finalitzi el tràmit telemàtic, el procés de canvi es realitzarà de forma automàtica sense intervenció de cap tramitador/a.

 

Quin és el temps de tramitació?

El tràmit genera automàticament una sol·lcitud que és enviada directament al departament gestor que és l’encarregat d’efectuar l’alta o el canvi d’adreça demanat en el primer dia hàbil següent a la petició, si totes les dades i documentació presentades són correctes.

Especificacions tècniques dels documents enviats

Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.



Impresos relacionats




Ajuda'ns a millorar!

La teva opinió és molt important, el que fem és per tu i ens pots ajudar, valorant la nova carpeta ciutadana i aportant els teus suggeriments.

Fes la teva valoració