Por motivos de prestación de servicio y para fines estadísticos, utilizamos cookies propias y de terceros. Si continúa navegando, consideramos que acepta su instalación y uso. Para más información, consulte nuestra política de cookies

No volver a mostrar
este mensaje.

Catálogo de Trámites

Buscador de Trámites

Preinscripció escoles bressol pel curs 2020-2021

Sol·licitud de preinscripció d'escoles bressol en centres sufragats amb fons públics

Plazo inscripción / presentación

Del 18/05/2020  hasta el 30/04/2021



¿Como puedo tramitarlo?

Presencial: Oficina Municipal d'Escolarització -OME- (Cr. Rosselló, 2-8 - 43201 Reus)
            
Telemàtic amb identitat digital
      



Detalle del trámite

Aquest tràmit serveix per demanar plaça pel curs 2020-21 a les escoles bressol públiques i algunes de les privades sostingudes parcialment amb fons públics, per infants de 0 a 3 anys.

S’ha de presentar la sol•licitud amb tota la documentació acreditativa, i s’ha d’estar alerta de les posteriors dates de publicacions de llistes provisionals, reclamació de barem, llistes definitives i període de matrícula. Veure calendari d’aquestes dates a l’apartat "Impresos relacionats".

Si l’infant és acceptat en una escola, ha de fer la matrícula en l’esmentada escola i dins del període assenyalat; sinó s’entén que es desestima la plaça.

Termini de presentació:
Telemàtica i per correu electrònic: 18 al 22 de maig
Telemàtica, per correu electrònic i presencialment: del 25 al 29 de maig.
Presencialment, només si no són possibles les altres opcions i sempre amb cita prèvia a l’OME, o a l’escola escollida en primera opció.           

Matricula Viva

Una vegada finalitzat el període ordinari  de preinscripció per al primer cicle d’eduacció infantil, es podrà presentar  una sol·licitud, que s’atendrà si hi ha places disponibles.

En aquestos casos no es tindràn en compte els criteris de prioritat.

 Normativa relacionada
- Decret 75/2007, de 27 de març, pel qual s’estableix el procediement d’admissió.
- RESOLUCIÓ EDU/576/2020, de 28 de febrer, per la qual s’aproven les normes de preinscripció.



¿Cuál es el tiempo de tramitación?

Veure calendari de l’apartat "Impresos relacionats".
 



¿Qué documentación debo presentar?

Veure documentació de l’apartat "Impresos relacionats".



Especificaciones técnicas de los documentos enviados telemáticamente

Los documentos enviados telemáticamente por los interesados ​​deben cumplir las especificaciones técnicas indicadas en este documento.



Impresos relacionados



¿Cómo puedo acceder a toda mi información?

Le recomendamos que acceda a la carpeta si está obligado o se quieres relacionar electrónicamente con el Ayuntamiento de Reus de acuerdo a la ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas. En este sistema, podrá encontrar toda la información y estado de sus datos,gestiones,trámites, comunicaciones,expedientesmunicipales, facturas,etc. como interesado si es:



Ajuntament de Reus
Plaça del Mercadal · 43201 REUS
977 010 010
977 010 210
ajuntament@reus.cat