Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar
aquest missatge.

Catàleg de Tràmits

Cercador de Tràmits

Preinscripció escoles bressol pel curs 2019-2020

Sol·licitud de preinscripció d'escoles bressol en centres sufragats amb fons públics

Termini inscripció/presentació

Del 13/05/2019  fins el 24/05/2019

(Fora de termini)


Com puc tramitar-ho?

Presencial: Oficina Municipal d'Escolarització -OME- (Cr. Rosselló, 2-8 - 43201 Reus)      Sol.licitar cita prèvia

Telemàtic amb identitat digital      Tramitar telemàticament      Guia de requeriments tècnics i FAQs




Detall del tràmit

Aquest tràmit serveix per demanar plaça pel curs 2019-20 a les escoles bressol públiques i algunes de les privades sostingudes parcialment amb fons públics, per infants de 0 a 3 anys.

S’ha de presentar la sol•licitud amb tota la documentació acreditativa, i s’ha d’estar alerta de les posteriors dates de publicacions de llistes provisionals, reclamació de barem, llistes definitives i període de matrícula. Veure calendari d’aquestes dates a l’apartat "Impresos relacionats".

Si l’infant és acceptat en una escola, ha de fer la matrícula en l’esmentada escola i dins del període assenyalat; sinó s’entén que es desestima la plaça.

Termini de presentació:

Període ordinari: del 13 al 24 de maig. Les sol•licituds es poden presentar a l’OME o bé a l’escola escollida en primera opció.

Normativa relacionada
- Decret 75/2007, de 27 de març, pel qual s’estableix el procediement d’admissió.
- Decret 31/2019, de 5 de febrer, de modificació del Decret 75/2007.
- Resolució ENS/452/2019, de 21 de febrer, pel qual s’aproven les normes de preinscripció.



Quin és el temps de tramitació?

Veure calendari de l’apartat "Impresos relacionats".
 



Quina documentació he de presentar?

Veure documentació de l’apartat "Impresos relacionats".



Impresos relacionats



Com puc accedir a tota la meva informació?

Li recomanem que accedeixi a la carpeta si està obligat o es vol relacionar electrònicament amb l'Ajuntament de Reus d'acord a la llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. En aquest sistema, podrà trobar tota la informació i estat de les vostres dades, gestions, tràmits, comunicacions, expedients municipals, factures, etc. com a interessat si és:



Ajuntament de Reus
Plaça del Mercadal · 43201 REUS
977 010 010 977 010 210
ajuntament@reus.cat