Sol·licitud de preinscripció d'escoles bressol en centres sufragats amb fons públics
Del 18/05/2020  fins el 30/05/2021
Aquest tràmit serveix per demanar plaça pel curs 2020-21 a les escoles bressol públiques i algunes de les privades sostingudes parcialment amb fons públics, per infants de 0 a 3 anys.
S’ha de presentar la sol•licitud amb tota la documentació acreditativa, i s’ha d’estar alerta de les posteriors dates de publicacions de llistes provisionals, reclamació de barem, llistes definitives i període de matrícula. Veure calendari d’aquestes dates a l’apartat "Impresos relacionats".
Si l’infant és acceptat en una escola, ha de fer la matrícula en l’esmentada escola i dins del període assenyalat; sinó s’entén que es desestima la plaça.
Termini de presentació:
Telemàtica i per correu electrònic: 18 al 22 de maig
Telemàtica, per correu electrònic i presencialment: del 25 al 29 de maig.
Presencialment, només si no són possibles les altres opcions i sempre amb cita prèvia a l’OME, o a l’escola escollida en primera opció.
Matricula Viva
Una vegada finalitzat el període ordinari de preinscripció per al primer cicle d’eduacció infantil, es podrà presentar una sol·licitud, que s’atendrà si hi ha places disponibles.
A partir del 4 de maig les sol·licituds s’atendran per ordre d’entrada en el marc de les vacants existents.
En aquestos casos no es tindràn en compte els criteris de prioritat.
Normativa relacionada
- Decret 75/2007, de 27 de març, pel qual s’estableix el procediement d’admissió.
- RESOLUCIÓ EDU/576/2020, de 28 de febrer, per la qual s’aproven les normes de preinscripció.
Veure calendari de l’apartat "Impresos relacionats".
Veure documentació de l’apartat "Impresos relacionats".
Els documents enviats telemàticament pels interessats han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.
Sol·licitud preinscripció curs 2020-21
Annex 1. Autorització per consultar dades
Solicitud preinscripción curso 2020-2021
Criteris i barem preinscripció
Li recomanem que accedeixi a la carpeta si està obligat o es vol relacionar electrònicament amb l'Ajuntament de Reus d'acord a la llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. En aquest sistema, podrà trobar tota la informació i estat de les vostres dades, gestions, tràmits, comunicacions, expedients municipals, factures, etc. com a interessat si és: