Por motivos de prestación de servicio y para fines estadísticos, utilizamos cookies propias y de terceros. Si continúa navegando, consideramos que acepta su instalación y uso. Para más información, consulte nuestra política de cookies

No volver a mostrar
este mensaje.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Sede electrónica Reus

www.reus.cat
El web de la ciutat de Reus

Buscador de la Seu Electrónica


Ajuntament de Reus

Pròrroga llicència tanca o bastida a la via pública

Pròrroga de llicència d'ocupació de la via pública per instal·lació de tanca o bastida

qrcodetelemático presentialpresencial envelopecorreo postal reqRepresentacioRequiere acreditar representación

Si actúas como representante, debes acreditar formalmente la representación. Puedes hacerlo adjuntando los documentos a la solicitud o inscribir la representación en el registro de Representantes REPRESENTA. Más información aquí.

Online

Telemàtic amb identitat digital.

Presencial

  Només per persones físiques, en aplicació de l'article 14 de la llei 39/2015

Oficina d'Atenció Ciutadana -OAC- (Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)

Correu postal

  Només per persones físiques, en aplicació de l'article 14 de la llei 39/2015

Correu postal (Registre general - Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)

Sol·licitud que fa la persona titular de la llicència quan necessita prorrogar el termini d’ocupació de la via pública amb motiu de la instal·lació d’una bastida o d’una tanca per obres.

La pròrroga es concedirà amb les mateixes condicions que la llicència d’instal·lació de la tanca o de la bastida.

Normativa relacionada
- Llei 7/85, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim local.
- Reial decret legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel que s’aprova el text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals.
- Ordenança municipal sobre l’ús de les vies i els espais públics
- Ordenança fiscal núm. 18, reguladora de les taxes per utilització o aprofitament del vol, sòl i subsol de la via pública.

¿Cuánto cuesta hacer el trámite?

¿Cuál es el tiempo de tramitación?

Aproximadament 15 dies, sempre que tot estigui correcte, segons informe de l’inspector de Mobilitat.

Segons l’ordenança municipal que regula l’ús de la via pública,el termini màxim de resolució i notificació d’aquesta sol·licitud és de 2 mesos i el silenci administratiu és negatiu, per la qual cosa s’ha d’entendre desestimada la petició.

¿Qué documentación debo presentar?

10 dies abans de la caducitat de la llicència, com a mínim, la persona titular haurà de presentar la sol·licitud de pròrroga, d’acord amb el model normalitzat, indicant, entre altres dades, l’adreça de l’obra, el número d’expedient de la llicència d’ocupació de la via pública i el termini de pròrroga sol·licitat.



Especificaciones técnicas de los documentos enviados

Los documentos enviados telemáticamente por las personas interesadas ​​deben cumplir las especificaciones técnicas indicadas en este documento.



Impresos relacionados



Departamento responsable

  • Mobilitat



¡Ayúdanos a mejorar!

Tu opinión es muy importante, lo que hacemos es para ti y puedes ayudarnos, valorando la nueva carpeta ciudadana y aportando tus sugerencias.

Haz tu valoración