Por motivos de prestación de servicio y para fines estadísticos, utilizamos cookies propias y de terceros. Si continúa navegando, consideramos que acepta su instalación y uso. Para más información, consulte nuestra política de cookies

No volver a mostrar
este mensaje.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Sede electrónica Reus

www.reus.cat
El web de la ciutat de Reus

Buscador de la Seu Electrónica


Ajuntament de Reus

Certificat de règim urbanístic

Certificació que dóna informació urbanística d'una finca determinada

qrcodetelemático presentialpresencial envelopecorreo postal reqRepresentacioRequiere acreditar representación

Online

Telemàtic amb identitat digital.

Presencial

  Només per persones físiques, en aplicació de l'article 14 de la llei 39/2015

Oficina Tècnica Empresarial (Cr. Sardà i Cailà, s/n - Edifici Mercat Central 1r. pis)

Oficina d'Atenció Ciutadana -OAC- (Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)

Correu postal

  Només per persones físiques, en aplicació de l'article 14 de la llei 39/2015

Correu postal (Registre general - Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)

Tothom pot demanar informes referits a l’aprofitament urbanístic o,en general, a les determinacions urbanístiques aplicables a una o unes finques concretes a l’ajuntament competent.
 
El certificat de règim urbanístic dóna la informació urbanística de la finca. I té una vigència de sis mesos, a comptar des de la notificació a les persones interessades.
  
Quin és el temps de la tramitació?
Un mes des de la presentació de la sol·licitud en el registre general de l’Ajuntament, sempre i quan la finca estigui ben identificada.

Com es fa el pagament:
Quan es realitza on line el tràmit a través de la seu electrònica de l’Ajuntament de Reus, el pagament s’efectua durant la tramitació en línia essent necessària una targeta bancària que hauràs de tenir disponible durant la tramitació. El pagament es formalitza abans d’enviar el formulari.
Si no es fa el pagament de la taxa  en el moment d’iniciar l’expedient en el registre general, no es donarà curs a la tramitació quedant automàticament anul•lada la sol•licitud.
 
Normativa relacionada
- Articles 8.4 i 105 del Text refós de la Llei d’Urbanisme DL 1/2010
- Reglament de la Llei d’Urbanisme, decret 305/2006, de 18 de juliol.
- Pla General d’Ordenació Urbana de Reus.

 

 

 

 

¿Cuánto cuesta hacer el trámite?

¿Qué documentación debo presentar?

- Plànol de situació E 1/500,  que identifiqui amb precisió la finca objecte de la sol·licitud.
 



Especificaciones técnicas de los documentos enviados

Los documentos enviados telemáticamente por las personas interesadas ​​deben cumplir las especificaciones técnicas indicadas en este documento.



Impresos relacionados



Departamento responsable

  • Llicències Urbanístiques



¡Ayúdanos a mejorar!

Tu opinión es muy importante, lo que hacemos es para ti y puedes ayudarnos, valorando la nueva carpeta ciudadana y aportando tus sugerencias.

Haz tu valoración