Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar
aquest missatge.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Seu electrònica Reus

www.reus.cat
El web de la ciutat de Reus

Cercador de la Seu electrònica


Ajuntament de Reus

Certificat de règim urbanístic

Certificació que dóna informació urbanística d'una finca determinada

qrcodetelemàtic presentialpresencial envelopecorreu postal reqRepresentacioRequereix acreditar representació

Online

Telemàtic amb identitat digital.

Presencial

  Només per persones físiques, en aplicació de l'article 14 de la llei 39/2015

Oficina Tècnica Empresarial (Cr. Sardà i Cailà, s/n - Edifici Mercat Central 1r. pis)

Oficina d'Atenció Ciutadana -OAC- (Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)

Correu postal

  Només per persones físiques, en aplicació de l'article 14 de la llei 39/2015

Correu postal (Registre general - Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)

Tothom pot demanar informes referits a l’aprofitament urbanístic o,en general, a les determinacions urbanístiques aplicables a una o unes finques concretes a l’ajuntament competent.
 
El certificat de règim urbanístic dóna la informació urbanística de la finca. I té una vigència de sis mesos, a comptar des de la notificació a les persones interessades.
  
Quin és el temps de la tramitació?
Un mes des de la presentació de la sol·licitud en el registre general de l’Ajuntament, sempre i quan la finca estigui ben identificada.

Com es fa el pagament:
Quan es realitza on line el tràmit a través de la seu electrònica de l’Ajuntament de Reus, el pagament s’efectua durant la tramitació en línia essent necessària una targeta bancària que hauràs de tenir disponible durant la tramitació. El pagament es formalitza abans d’enviar el formulari.
Si no es fa el pagament de la taxa  en el moment d’iniciar l’expedient en el registre general, no es donarà curs a la tramitació quedant automàticament anul•lada la sol•licitud.
 
Normativa relacionada
- Articles 8.4 i 105 del Text refós de la Llei d’Urbanisme DL 1/2010
- Reglament de la Llei d’Urbanisme, decret 305/2006, de 18 de juliol.
- Pla General d’Ordenació Urbana de Reus.

 

 

 

 

Quant costa fer el tràmit?

Quina documentació he de presentar?

- Plànol de situació E 1/500,  que identifiqui amb precisió la finca objecte de la sol·licitud.
 



Especificacions tècniques dels documents enviats

Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.



Impresos relacionats



Departament responsable

  • Llicències Urbanístiques



Ajuda'ns a millorar!

La teva opinió és molt important, el que fem és per tu i ens pots ajudar, valorant la nova carpeta ciutadana i aportant els teus suggeriments.

Fes la teva valoració