Por motivos de prestación de servicio y para fines estadísticos, utilizamos cookies propias y de terceros. Si continúa navegando, consideramos que acepta su instalación y uso. Para más información, consulte nuestra política de cookies

No volver a mostrar
este mensaje.

Catálogo de Trámites

Buscador de Trámites

Autorització per demanar o recollir un volant o un certificat empadronament

Document amb què l'interessat autoritza una altra persona a demanar un volant d'empadronament en nom seu



¿Como puedo tramitarlo?

Presencial: Oficina d'Atenció Ciutadana -OAC- (Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)
      


Detalle del trámite

Quan la persona interessada no pugui acudir presencialment per demanar el seu certificat o volant d’empadronament, podrà emplenar el model adjunt de document autoritzant una altra persona a recollir-lo presencialment en nom seu.
 
Qui ho pot demanar?
Tota persona major d’edat  que no pugui fer-ho presencialment.
 
A qui pot autoritzar?
A qualsevol persona major d’edat que es faci constar en el full d’autorització i que s’identifiqui.
 
Quin és el temps de tramitació?
El volant d’empadronament es immediat sempre que la persona interessada consti empadronada, s’aporti la documentació requerida i no hagi cap incidència en el full padronal.
El certificat d’empadronament, depen del tipus de certificat que es demani.
 
Quina documentació he de presentar?
La persona autoritzada haurà de personar-se a l’oficina del padró amb el full d’autorització, degudament emplenat i signat per la persona interessada i, a més, caldrà que presenti la següent documentació:
 
-Document d’identitat en vigor de la persona interessada que l’autoritza.
- El seu propi document d’identitat, en vigor.
 
Els ciutadans de la Unió Europea hauran d’acreditar la seva identitat amb el NIE en vigor o Certificat de registre com a ciutadà de la Unió Europea, acompanyat d’un document amb fotografia: passaport o targeta de residència del seu país d’origen en vigor.



¿Cuánto cuesta hacer el trámite?

  • -Gratuït  


Impresos relacionados



Departamento responsable

  • Població


Trámites vinculados



¿Cómo puedo acceder a toda mi información?

Le recomendamos que acceda a la carpeta si está obligado o se quieres relacionar electrónicamente con el Ayuntamiento de Reus de acuerdo a la ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas. En este sistema, podrá encontrar toda la información y estado de sus datos,gestiones,trámites, comunicaciones,expedientesmunicipales, facturas,etc. como interesado si es:



Ajuntament de Reus
Plaça del Mercadal · 43201 REUS
977 010 010
977 010 210
ajuntament@reus.cat