Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar
aquest missatge.

Catàleg de Tràmits

Cercador de Tràmits

Autorització per demanar o recollir un volant o un certificat empadronament

Document amb què l'interessat autoritza una altra persona a demanar un volant d'empadronament en nom seu



Com puc tramitar-ho?

Presencial: Oficina d'Atenció Ciutadana -OAC- (Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)
      


Detall del tràmit

Quan la persona interessada no pugui acudir presencialment per demanar el seu certificat o volant d’empadronament, podrà emplenar el model adjunt de document autoritzant una altra persona a recollir-lo presencialment en nom seu.
 
Qui ho pot demanar?
Tota persona major d’edat  que no pugui fer-ho presencialment.
 
A qui pot autoritzar?
A qualsevol persona major d’edat que es faci constar en el full d’autorització i que s’identifiqui.
 
Quin és el temps de tramitació?
El volant d’empadronament es immediat sempre que la persona interessada consti empadronada, s’aporti la documentació requerida i no hagi cap incidència en el full padronal.
El certificat d’empadronament, depen del tipus de certificat que es demani.
 
Quina documentació he de presentar?
La persona autoritzada haurà de personar-se a l’oficina del padró amb el full d’autorització, degudament emplenat i signat per la persona interessada i, a més, caldrà que presenti la següent documentació:
 
-Document d’identitat en vigor de la persona interessada que l’autoritza.
- El seu propi document d’identitat, en vigor.
 
Els ciutadans de la Unió Europea hauran d’acreditar la seva identitat amb el NIE en vigor o Certificat de registre com a ciutadà de la Unió Europea, acompanyat d’un document amb fotografia: passaport o targeta de residència del seu país d’origen en vigor.



Quant costa fer el tràmit?

  • -Gratuït  


Impresos relacionats



Departament responsable

  • Població


Tràmits vinculats



Com puc accedir a tota la meva informació?

Li recomanem que accedeixi a la carpeta si està obligat o es vol relacionar electrònicament amb l'Ajuntament de Reus d'acord a la llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. En aquest sistema, podrà trobar tota la informació i estat de les vostres dades, gestions, tràmits, comunicacions, expedients municipals, factures, etc. com a interessat si és:



Ajuntament de Reus
Plaça del Mercadal · 43201 REUS
977 010 010
977 010 210
ajuntament@reus.cat