Por motivos de prestación de servicio y para fines estadísticos, utilizamos cookies propias y de terceros. Si continúa navegando, consideramos que acepta su instalación y uso. Para más información, consulte nuestra política de cookies

No volver a mostrar
este mensaje.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Sede electrónica Reus

www.reus.cat
El web de la ciutat de Reus

Buscador de la Seu Electrónica


Sol·licitud d'Informe tècnic de preavaluació sobre l’estat d’un habitatge

Habitatge a rehabilitar per a incorporar-lo a la Borsa d’Habitatges de Lloguer, programa Mediació

informatiuinformativo calendartrámite fuera de plazo

Plazo inscripción / presentación

Del 14/03/2023  hasta el 10/07/2023

(Fuera de plazo)

Per a què serveix aquest tràmit ?
Facilitar a les persones propietàries la informació necessària perquè puguin emprendre, si és el cas, la rehabilitació i posterior lloguer de la seva propietat a través de la Borsa d’Habitatges de Lloguer de Reus, programa de Mediació per al Lloguer Social.

Descripció del tràmit
L’informe és emès pel persona tècnic de l’Ajuntament i avalua la viabilitat tècnica, legal i econòmica de les obres de rehabilitació.
A la vegada informa a la propietat de l’adequació de l’habitatge a les condicions establertes per a la  la Borsa d’Habitatges de Lloguer de Reus, programa de Mediació per al Lloguer Social i del preu màxim al qual es podrà llogar l’habitatge un cop rehabilitat.
La preavaluació té un caràcter estrictament informatiu, no és vinculant ni obliga en cap aspecte els propietaris.
L’informe tècnic de preavaluació és imprescindible per a posteriorment poder accedir als ajuts municipals per a la rehabilitació d’habitatges amb destí  Borsa d’Habitatges de Lloguer de Reus, programa de Mediació per al Lloguer Social.

Persones beneficiàries
Poden ser les persones físiques o jurídiques que siguin propietàries o usufructuàries de l’habitatge a rehabilitar i a llogar a través de la Borsa d’Habitatges de Lloguer de Reus, programa de Mediació per al Lloguer Social.
No poden ser persones beneficiàries  si es tracta d’un ens integrat en el sector públic o tingui la condició de gran tenidor en els termes que recull la Llei 24/2015 de 19 de juliol.

Termini de presentació: permanent

Sinó disposa dels mitjans telemàtics per a realitzar el tràmit online cal agafar cita prèvia a l’Oficina d’Habitatge a través del telèfon 977 010 227 a través d’aquest  enllaç

Normativa relacionada
Bases Reguladores dels ajuts per a la rehabilitació d’habitatges destinats a la Borsa de Mediació de lloguer social i d’edificis.
Protocol de gestió i funcionament de la Borsa d’Habitatges de Lloguer de Reus.

 

 

¿Cuánto cuesta hacer el trámite?

  • -Gratuït  

¿Qué documentación debo presentar?

La documentació necessària és susceptible de ser consultada telemàticament per l’Ajuntament de Reus a altres administracions públiques (d’acord amb el que disposa l’article 28.2 de la Llei 39/2015, en cas d’oposar-se a la seva consulta, l’haurà d’aportar la persona interessada:
-Document identificatiu de la persona interessada.
-Document acreditatiu de la propietat o usdefruit de l’habitatge.



Especificaciones técnicas de los documentos enviados

Los documentos enviados telemáticamente por las personas interesadas ​​deben cumplir las especificaciones técnicas indicadas en este documento.



Departamento responsable

  • Regidoria d'Urbanisme i Mobilitat



¡Ayúdanos a mejorar!

Tu opinión es muy importante, lo que hacemos es para ti y puedes ayudarnos, valorando la nueva carpeta ciudadana y aportando tus sugerencias.

Haz tu valoración