Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar
aquest missatge.

Catàleg de Tràmits

Cercador de Tràmits

Sol·licitud d'Informe tècnic de preavaluació de l’estat d’un habitatge

Informe preavaluació per sol·licitar ajut rehabilitació habitatges amb destí a la Borsa de LLoguer



Com puc tramitar-ho?

Telemàtic amb identitat digital
      
Correu postal (Registre general - Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)
Presencial: Oficina Municipal d'Habitatge
            



Detall del tràmit

Per a què serveix aquest tràmit ?
Facilitar a les persones  propietàries la informació necessària perquè puguin emprendre, si és el cas, la rehabilitació, i posterior lloguer de la seva propietat a través de la Borsa de Mediació de Lloguer Social.  

Descripció del tràmit:
L’informe és emès per tècnics qualificats i avalua la viabilitat tècnica, legal i econòmica de les obres de rehabilitació.
A la vegada informa a la propietat de l’adequació de l’habitatge a les condicions establertes per la la Borsa de Mediació de lloguer social i del preu màxim al qual es podrà llogar l’habitatge un cop rehabilitat.  
La preavaluació té un caràcter estrictament informatiu, no és vinculant ni obliga en cap aspecte els propietaris.  
L’informe tècnic de preavaluació és imprescindible per a posteriorment poder accedir als ajuts municipals per a la rehabilitació d’habitatges amb destí a la Borsa de Mediació de lloguer Social   
Persones beneficiàries:
Poden ser les persones físiques o jurídiques que siguin propietàries o usufructuàrties de l’habitatge a rehabilitar.  
No poden ser persones beneficiàries  si es tracta d’un ens integrat en el sector públic o tingui la condició de gran tenidor en els termes que recull la Llei 24/2015 de 19 de juliol.

Termini de presentació: permanent.

Sinó disposa dels mitjans telemàtics per a realitzar el tràmit online cal agafar cita prèvia a l’Oficina d’Habitatge a través del telèfon 977 010 071 o a través d’aquest enllaç




Quant costa fer el tràmit?

  • -Gratuït  


Quina documentació he de presentar?

La documentació necessària és susceptible de ser consultada telemàticament per l’Ajuntament de Reus a altres administracions públiques (d’acord amb el que disposa l’article 28.2 de la Llei 39/2015, en cas d’oposar-se a la seva consulta, l’haurà d’aportar la persona interessada:
-Document identificatiu de la persona interessada.
-Document acreditatiu de la propietat o usdefruit de l’habitatge.



Especificacions tècniques dels documents enviats telemàticament

Els documents enviats telemàticament pels interessats han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.



Impresos relacionats



Com puc accedir a tota la meva informació?

Li recomanem que accedeixi a la carpeta si està obligat o es vol relacionar electrònicament amb l'Ajuntament de Reus d'acord a la llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. En aquest sistema, podrà trobar tota la informació i estat de les vostres dades, gestions, tràmits, comunicacions, expedients municipals, factures, etc. com a interessat si és:



Ajuntament de Reus
Plaça del Mercadal · 43201 REUS
977 010 010
977 010 210
ajuntament@reus.cat