Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar
aquest missatge.

Catàleg de Tràmits

Cercador de Tràmits

Informe urbanístic

Sol·licitud per tal que es comprovi i certifiqui si una activitat projectada és compatible amb la legalitat urbanística



Com puc tramitar-ho?

Presencial: Oficina Tècnica Empresarial (Cr. Sardà i Cailà, s/n - Edifici Mercat Central 1r. pis)      Sol.licitar cita prèvia

Telemàtic amb identitat digital      Tramitar telemàticament      Guia de requeriments tècnics i FAQs

Correu postal (Registre general - Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)




Detall del tràmit

Aquest tràmit permet que la persona interessada pugui conèixer la compatibilitat urbanística i l’existència de serveis suficients en relació a l’activitat que pretén realitzar abans de sol·licitar la llicència ambiental i/o municipal que correspongui.

Una vegada es presenta la sol·licitud al registre general de l’Ajuntament, es fa la següent tramitació:
1. Verificació de la sol·licitud i de la documentació presentada.
2. Informes dels serveis tècnics d’urbanisme i d’activitats.
3. Emissió i notificació de l’informe urbanístic sol·licitat.

Observacions
La presentació de l’informe urbanístic, als efectes de tramitació del procediment de llicència ambiental o llicència d’espectacles públics i activitats recreatives, és potestativa pel titular.

Si manca l’informe urbanístic, l’Ajuntament el recavarà d’ofici.

Normativa relacionada
- Llei 20/2009, de 4 de desembre, de prevenció i control ambiental de les activitats.
- PGOU vigent.

 

Nota destacada referents a la presentació de sol•licituds:
Per a la presentació de sol•licituds de manera presencial cal que demani cita prèvia pel qualsevol dels següents canals
- Trucant al telèfon 977.010.010 (marcar opció 2 – cites prèvies -)
- Per internet a travès del següent enllaç CITA PRÈVIA

 



Quin és el temps de tramitació?

1 mes des de la presentació, amb possibilitat de suspensió del termini en el cas que sigui necessari esmenar la sol·licitud o aportar documentació.



Quant costa fer el tràmit?



Quina documentació he de presentar?

- Plànol d’emplaçament de l’activitat projectada que permeti la identificació indubtable de la finca, amb indicació de nom de carrer i número o partida, polígon i parcel•la.
- Memòria descriptiva de l’activitat que expliciti la seva naturalesa i les seves característiques principals amb la determinació de:

  • a) Les necessitats d’ús i aprofitaments del sòl, amb descripció i distribució del terreny o solar, superfície total d’aquest, metres construïts i/o a construir i definició detallada d’usos.
  • b) Requeriments de l’activitat respecte als serveis públics municipals, amb indicació de les necessitats de volum d’aigua potable, volum d’abocaments d’aigües residuals, enllumenat públic, i volum de residus generats amb indicació de tipus, i si cal xarxa contra incendis.

- Documentació prescrita per la legislació sobre seguretat industrial, si s’escau.

- Altra documentació que desitgi presentar el sol·licitant.



Impresos relacionats



Departament responsable

  • Activitats


Tràmits vinculats



Com puc accedir a tota la meva informació?

Li recomanem que accedeixi a la carpeta si està obligat o es vol relacionar electrònicament amb l'Ajuntament de Reus d'acord a la llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. En aquest sistema, podrà trobar tota la informació i estat de les vostres dades, gestions, tràmits, comunicacions, expedients municipals, factures, etc. com a interessat si és:



Ajuntament de Reus
Plaça del Mercadal · 43201 REUS
977 010 010 977 010 210
ajuntament@reus.cat