Por motivos de prestación de servicio y para fines estadísticos, utilizamos cookies propias y de terceros. Si continúa navegando, consideramos que acepta su instalación y uso. Para más información, consulte nuestra política de cookies

No volver a mostrar
este mensaje.

Catálogo de Trámites

Buscador de Trámites

Queixes i suggeriments

Presentar una queixa o una proposta de millora en relació a la ciutat o als serveis prestats per l'Ajuntament.



¿Como puedo tramitarlo?

Presencial: Oficina d'Atenció Ciutadana -OAC- (Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)
      
Telèfon: 010 (des de fix de Reus) o 977.010.010 (fora de Reus o mòbil)
Telemàtic amb identitat digital
      
Correu postal (Registre general - Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)



Detalle del trámite

La queixa és una declaració relativa a les expectatives que no han estat satisfetes sobre la ciutat o els serveis. Suggeriment és una proposta de millora sobre la ciutat o els serveis.

A través d’aquest procediment es poden presentar les queixes, les iniciatives o els suggeriments que els ciutadans estimin convenients sobre la ciutat o els serveis que presta l’Ajuntament de Reus.

Les queixes no tindran en cap cas la qualificació de recurs administratiu, ni la seva interposició paralitzarà els terminis establerts per la normativa vigent.

La presentació d’una queixa no condiciona, de cap manera, l’exercici de les accions o els drets restants que, de conformitat amb la normativa reguladora de cada procediment, puguin exercir els que hi figurin com interessats.

Tots els ciutadans que ho considerin oportú poden presentar una queixa o un suggeriment per deixar constància de la seva insatisfacció amb els serveis prestats i també de les iniciatives o idees que estimin convenients aportar per la millora dels serveis competència de l’Ajuntament de Reus.



¿Cuál es el tiempo de tramitación?

No s’estableix legalment.



¿Cuánto cuesta hacer el trámite?

  • -gratuÏt  


¿Qué documentación debo presentar?

  • Formulari (segons model adjunt) degudament emplenat on es facin constar les dades d’identificació de la persona signatària.
  • Aportació de la documentació que el/la ciutadà/ana estimi d’interès (si s’escau).


Impresos relacionados



Departamento responsable

  • Queixes i suggeriments


¿Cómo puedo acceder a toda mi información?

Le recomendamos que acceda a la carpeta si está obligado o se quieres relacionar electrónicamente con el Ayuntamiento de Reus de acuerdo a la ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas. En este sistema, podrá encontrar toda la información y estado de sus datos,gestiones,trámites, comunicaciones,expedientesmunicipales, facturas,etc. como interesado si es:



Ajuntament de Reus
Plaça del Mercadal · 43201 REUS
977 010 010
977 010 210
ajuntament@reus.cat