Presentar una queixa o una proposta de millora en relació a la ciutat o als serveis prestats per l'Ajuntament.
La queixa és una declaració relativa a les expectatives que no han estat satisfetes sobre la ciutat o els serveis. Suggeriment és una proposta de millora sobre la ciutat o els serveis.
A través d’aquest procediment es poden presentar les queixes, les iniciatives o els suggeriments que els ciutadans estimin convenients sobre la ciutat o els serveis que presta l’Ajuntament de Reus.
Les queixes no tindran en cap cas la qualificació de recurs administratiu, ni la seva interposició paralitzarà els terminis establerts per la normativa vigent.
La presentació d’una queixa no condiciona, de cap manera, l’exercici de les accions o els drets restants que, de conformitat amb la normativa reguladora de cada procediment, puguin exercir els que hi figurin com interessats.
Tots els ciutadans que ho considerin oportú poden presentar una queixa o un suggeriment per deixar constància de la seva insatisfacció amb els serveis prestats i també de les iniciatives o idees que estimin convenients aportar per la millora dels serveis competència de l’Ajuntament de Reus.
No s’estableix legalment.
Els documents enviats telemàticament pels interessats han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.
Li recomanem que accedeixi a la carpeta si està obligat o es vol relacionar electrònicament amb l'Ajuntament de Reus d'acord a la llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. En aquest sistema, podrà trobar tota la informació i estat de les vostres dades, gestions, tràmits, comunicacions, expedients municipals, factures, etc. com a interessat si és: