Por motivos de prestación de servicio y para fines estadísticos, utilizamos cookies propias y de terceros. Si continúa navegando, consideramos que acepta su instalación y uso. Para más información, consulte nuestra política de cookies

No volver a mostrar
este mensaje.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Sede electrónica Reus

www.reus.cat
El web de la ciutat de Reus

Buscador de la Seu Electrónica


Ajuntament de Reus

Autorització per ALTA o CANVI domicili d'empadronament (interns col·lectius o persones impossibilitades)

PRIVAT - Document per interns col·lectius, persones impossibilitades o presons

informatiuinformativo
Document que s’utilitza quan la persona interessada, major d’edat i no incapacitada, no pot realitzar la seva alta d’empadronament o el seu canvi d’adreça presencialment i autoritza a una altra persona per realitzar el tràmit en nom seu.
Aquest document només serà vàlid per interns col·lectius, persones que no puguin desplaçar-se per impossiblitat mèdica o persones que es troben en presons que hagin de fer la seva alta al padró de Reus o el seu canvi d’adreça.
 
En els casos en què un intern col·lectiu o resident en presons no pugui personar-se presencialment per realitzar la seva alta d’empadronament o canvi de domicili haurà d’omplir aquest document per tal d’autoritzar a una altra persona a realitzar el tràmit en nom seu.
En casos excepcionals, també es podrà utilitzar per aquelles persones grans, hospitalitzades, etc. que no poden personar-se a l’oficina per a realitzar el tràmit d’empadronament de manera presencial. En aquests casos, però, sempre haurà de quedar justificada  aquesta impossibilitat de desplaçament mitjançant un informe mèdic.
 
Com puc tramitar-ho?  
Presencialment a l’OAC padró d’habitants. 
Aquest document va associat sempre a tràmits d’alta al padró o de canvi de domicili pels quals cal demanar cita prèvia trucant per telèfon al 010 o al 977 010 010, si es truca des de fora de Reus.
 

 Quina documentació he de presentar?

-DNI/NIE en vigor o, en el seu defecte, passaport en vigor de la persona sol·licitant.
 
- DNI/NIE en vigor o, en el seu defecte, passaport en vigor de la persona autoritzada que actua en representació de la persona sol·licitant.
Els ciutadans de la Unió Europea hauran d’acreditar la seva identitat amb el NIE en vigor o Certificat de registre com a ciutadà de la Unió Europea, acompanyat d’un document amb fotografia: passaport o targeta de residència del seu país d’origen en vigor.
 
-Document acreditatiu de l’habitatge: escriptura de compravenda, contracte de lloguer, factura actual de la companyia de la llum, aigua o gas o rebut de l’IBI emès per l’Ajuntament.
 
-En cas d’interns col·lectius serà necessari aportar certificat original del /de la director/a del centre o autorització per residir a l’habitatge i document identificatiu de la persona declarant.
 
-Certificat mèdic que acrediti la impossibilitat de desplaçar-se a les oficines presencialment.
 

 

Especificaciones técnicas de los documentos enviados

Los documentos enviados telemáticamente por las personas interesadas ​​deben cumplir las especificaciones técnicas indicadas en este documento.



Impresos relacionados



Departamento responsable




¡Ayúdanos a mejorar!

Tu opinión es muy importante, lo que hacemos es para ti y puedes ayudarnos, valorando la nueva carpeta ciudadana y aportando tus sugerencias.

Haz tu valoración