Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar
aquest missatge.

Catàleg de Tràmits

Cercador de Tràmits

Autorització per ALTA o CANVI domicili d'empadronament (interns col·lectius o persones impossibilitades)

PRIVAT - Document per interns col·lectius, persones impossibilitades o presons



Detall del tràmit

Document que s’utilitza quan la persona interessada, major d’edat i no incapacitada, no pot realitzar la seva alta d’empadronament o el seu canvi d’adreça presencialment i autoritza a una altra persona per realitzar el tràmit en nom seu.
Aquest document només serà vàlid per interns col·lectius, persones que no puguin desplaçar-se per impossiblitat mèdica o persones que es troben en presons que hagin de fer la seva alta al padró de Reus o el seu canvi d’adreça.
 
En els casos en què un intern col·lectiu o resident en presons no pugui personar-se presencialment per realitzar la seva alta d’empadronament o canvi de domicili haurà d’omplir aquest document per tal d’autoritzar a una altra persona a realitzar el tràmit en nom seu.
En casos excepcionals, també es podrà utilitzar per aquelles persones grans, hospitalitzades, etc. que no poden personar-se a l’oficina per a realitzar el tràmit d’empadronament de manera presencial. En aquests casos, però, sempre haurà de quedar justificada  aquesta impossibilitat de desplaçament mitjançant un informe mèdic.
 
Com puc tramitar-ho?  
Presencialment a l’OAC padró d’habitants. 
Aquest document va associat sempre a tràmits d’alta al padró o de canvi de domicili pels quals cal demanar cita prèvia trucant per telèfon al 010 o al 977 010 010, si es truca des de fora de Reus.
 

 Quina documentació he de presentar?

-DNI/NIE en vigor o, en el seu defecte, passaport en vigor de la persona sol·licitant.
 
- DNI/NIE en vigor o, en el seu defecte, passaport en vigor de la persona autoritzada que actua en representació de la persona sol·licitant.
Els ciutadans de la Unió Europea hauran d’acreditar la seva identitat amb el NIE en vigor o Certificat de registre com a ciutadà de la Unió Europea, acompanyat d’un document amb fotografia: passaport o targeta de residència del seu país d’origen en vigor.
 
-Document acreditatiu de l’habitatge: escriptura de compravenda, contracte de lloguer, factura actual de la companyia de la llum, aigua o gas o rebut de l’IBI emès per l’Ajuntament.
 
-En cas d’interns col·lectius serà necessari aportar certificat original del /de la director/a del centre o autorització per residir a l’habitatge i document identificatiu de la persona declarant.
 
-Certificat mèdic que acrediti la impossibilitat de desplaçar-se a les oficines presencialment.
 

 



Especificacions tècniques dels documents enviats telemàticament

Els documents enviats telemàticament pels interessats han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.



Departament responsable

  • Població


Tràmits vinculats



Com puc accedir a tota la meva informació?

Li recomanem que accedeixi a la carpeta si està obligat o es vol relacionar electrònicament amb l'Ajuntament de Reus d'acord a la llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. En aquest sistema, podrà trobar tota la informació i estat de les vostres dades, gestions, tràmits, comunicacions, expedients municipals, factures, etc. com a interessat si és:



Ajuntament de Reus
Plaça del Mercadal · 43201 REUS
977 010 010
977 010 210
ajuntament@reus.cat