Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar
aquest missatge.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Seu electrònica Reus

www.reus.cat
El web de la ciutat de Reus

Cercador de la Seu electrònica


Autorització per ALTA o CANVI domicili d'empadronament (interns col·lectius o persones impossibilitades)

PRIVAT - Document per interns col·lectius, persones impossibilitades o presons

informatiuinformatiu
Document que s’utilitza quan la persona interessada, major d’edat i no incapacitada, no pot realitzar la seva alta d’empadronament o el seu canvi d’adreça presencialment i autoritza a una altra persona per realitzar el tràmit en nom seu.
Aquest document només serà vàlid per interns col·lectius, persones que no puguin desplaçar-se per impossiblitat mèdica o persones que es troben en presons que hagin de fer la seva alta al padró de Reus o el seu canvi d’adreça.
 
En els casos en què un intern col·lectiu o resident en presons no pugui personar-se presencialment per realitzar la seva alta d’empadronament o canvi de domicili haurà d’omplir aquest document per tal d’autoritzar a una altra persona a realitzar el tràmit en nom seu.
En casos excepcionals, també es podrà utilitzar per aquelles persones grans, hospitalitzades, etc. que no poden personar-se a l’oficina per a realitzar el tràmit d’empadronament de manera presencial. En aquests casos, però, sempre haurà de quedar justificada  aquesta impossibilitat de desplaçament mitjançant un informe mèdic.
 
Com puc tramitar-ho?  
Presencialment a l’OAC padró d’habitants. 
Aquest document va associat sempre a tràmits d’alta al padró o de canvi de domicili pels quals cal demanar cita prèvia trucant per telèfon al 010 o al 977 010 010, si es truca des de fora de Reus.
 

 Quina documentació he de presentar?

-DNI/NIE en vigor o, en el seu defecte, passaport en vigor de la persona sol·licitant.
 
- DNI/NIE en vigor o, en el seu defecte, passaport en vigor de la persona autoritzada que actua en representació de la persona sol·licitant.
Els ciutadans de la Unió Europea hauran d’acreditar la seva identitat amb el NIE en vigor o Certificat de registre com a ciutadà de la Unió Europea, acompanyat d’un document amb fotografia: passaport o targeta de residència del seu país d’origen en vigor.
 
-Document acreditatiu de l’habitatge: escriptura de compravenda, contracte de lloguer, factura actual de la companyia de la llum, aigua o gas o rebut de l’IBI emès per l’Ajuntament.
 
-En cas d’interns col·lectius serà necessari aportar certificat original del /de la director/a del centre o autorització per residir a l’habitatge i document identificatiu de la persona declarant.
 
-Certificat mèdic que acrediti la impossibilitat de desplaçar-se a les oficines presencialment.
 

 

Especificacions tècniques dels documents enviats

Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.



Impresos relacionats



Departament responsable

  • Població



Ajuda'ns a millorar!

La teva opinió és molt important, el que fem és per tu i ens pots ajudar, valorant la nova carpeta ciutadana i aportant els teus suggeriments.

Fes la teva valoració