Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar
aquest missatge.

Catàleg de Tràmits

Cercador de Tràmits

Reparcel·lació de terrenys

Sol·licitud de tramitació de projecte de reparcel·lació de terrenys



Com puc tramitar-ho?

Presencial: Oficina d'Atenció Ciutadana -OAC- (Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)      Sol.licitar cita prèvia

Correu postal (Registre general - Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)

Presencial: Oficina Tècnica Empresarial (Cr. Sardà i Cailà, s/n - Edifici Mercat Central 1r. pis)      Sol.licitar cita prèvia



Detall del tràmit

La reparcel·lació és un sistema d’actuació urbanística que té per objecte el repartiment equitatiu dels beneficis i les càrregues derivades de l’ordenació urbanística o regularitzar la configuració de les finques i situar-ne l’aprofitament en zones aptes per a l’edificació, d’acord amb el planejament urbanístic.

L’inici de l’expedient de reparcel·lació urbanística es produeix per ministeri de la llei amb l’aprovació definitiva de la delimitació del polígon d’actuació urbanística o bé del pla urbanístic que contingui aquesta delimitació. Aquest inici comporta, sense necessitat de declaració expressa la suspensió de l’atorgament de  les llicències d’acord amb la llei.

Quina documentació he de presentar?
La sol·licitud, d’acord amb el model adjunt, degudament emplenada i signada, acompanyada de:
- 3 exemplars del projecte signat per tècnic competent.
 - 1 CD que inclou el projecte complert (amb els requisits que s’especifiquen a la pròpia sol·licitud).
- Justificant de pagament de la taxa municipal.

Quin és el temps de la tramitació?
Dependrà del contingut del projecte presentat i del resultat de la informació pública.

Observacions:
S’aconsella realitzar consultes prèvies amb els serveis tècnics d’urbanisme.

Normativa relacionada
Text Refós de la Llei d’urbanisme DL 1/2010



Quant costa fer el tràmit?



Impresos relacionats



Departament responsable

  • Gestió Urbanística


Tràmits vinculats



Com puc accedir a tota la meva informació?

Li recomanem que accedeixi a la carpeta si està obligat o es vol relacionar electrònicament amb l'Ajuntament de Reus d'acord a la llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. En aquest sistema, podrà trobar tota la informació i estat de les vostres dades, gestions, tràmits, comunicacions, expedients municipals, factures, etc. com a interessat si és:



Ajuntament de Reus
Plaça del Mercadal · 43201 REUS
977 010 010 977 010 210
ajuntament@reus.cat