Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar
aquest missatge.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Seu electrònica Reus

www.reus.cat
El web de la ciutat de Reus

Cercador de la Seu electrònica


Sol·licitud de reparcel·lació de terrenys

Sol·licitud de tramitació de projecte de reparcel·lació de terrenys

qrcodetelemàtic presentialpresencial envelopecorreu postal reqRepresentacioRequereix acreditar representació

Si actues com a representant, has d'acreditar formalment la representació. Pots fer-ho adjuntant els documents a la sol·licitud o inscriure la representació al registre de Representants REPRESENTA. Més informació aquí.

Online

Telemàtic amb identitat digital.

Presencial

  Només per persones físiques, en aplicació de l'article 14 de la llei 39/2015

Oficina d'Atenció Ciutadana -OAC- (Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)

Oficina Tècnica Empresarial (Cr. Sardà i Cailà, s/n - Edifici Mercat Central 1r. pis)

Correu postal

  Només per persones físiques, en aplicació de l'article 14 de la llei 39/2015

Correu postal (Registre general - Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)

La reparcel·lació és un sistema d’actuació urbanística que té per objecte el repartiment equitatiu dels beneficis i les càrregues derivades de l’ordenació urbanística o regularitzar la configuració de les finques i situar-ne l’aprofitament en zones aptes per a l’edificació, d’acord amb el planejament urbanístic.

L’inici de l’expedient de reparcel·lació urbanística es produeix per ministeri de la llei amb l’aprovació definitiva de la delimitació del polígon d’actuació urbanística o bé del pla urbanístic que contingui aquesta delimitació. Aquest inici comporta, sense necessitat de declaració expressa la suspensió de l’atorgament de  les llicències d’acord amb la llei.

Quina documentació he de presentar?
La sol·licitud, d’acord amb el model adjunt, degudament emplenada i signada, acompanyada de:
- Projecte signat per tècnic competent.
- Justificant de pagament de la taxa municipal.

Quin és el temps de la tramitació?
Dependrà del contingut del projecte presentat i del resultat de la informació pública.

Observacions:
S’aconsella realitzar consultes prèvies amb els serveis tècnics d’urbanisme.

Normativa relacionada
Text Refós de la Llei d’urbanisme DL 1/2010

 

Quant costa fer el tràmit?

Especificacions tècniques dels documents enviats

Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.



Impresos relacionats



Departament responsable

  • Gestió Urbanística



Ajuda'ns a millorar!

La teva opinió és molt important, el que fem és per tu i ens pots ajudar, valorant la nova carpeta ciutadana i aportant els teus suggeriments.

Fes la teva valoració