Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar
aquest missatge.

Catàleg de Tràmits

Cercador de Tràmits

Parades nadalenques a l'exterior del Mercat Central

Permís puntual de venda de productes nadalencs al voltant del Mercat Central per Nadal

Termini inscripció/presentació

Del 26/11/2018  fins el 07/12/2018

(Fora de termini)


Com puc tramitar-ho?

Presencial: Oficina d'Atenció Ciutadana -OAC- (Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)      Sol.licitar cita prèvia



Detall del tràmit

Detall del tràmit
Per tal de disposar de l’autorització municipal per a la venda de joguines i flors de nadal al voltant del Mercat Central de Reus, serà necessari presentar la sol•licitud normalitzada que es troba en l’apartat: “Impresos relacionats” , degudament emplenada i signada amb la documentació adjunta que es demana a la sol•licitud.

Terminis:

  • El termini fixat per a la presentació de sol•licituds: del 26 de novembre al 7 de desembre de 2018.
  • El termini per subsanar possibles mancances: del 10 al 14 de desembre de 2018.
  • Resolució estimada o denegada de la autorització municipal: 20 de desembre de 2018.

Horari:
- Horari autoritzat: de 8:00h a 21:00 h els dies autoritzats
- Els dies que només es poden instal•lar a la tarda perquè al matí hi ha mercat, l’horari és de 16:00h a 21:00 h

Requisits que s’han de reunir en el moment de presentació de la sol•licitud

  • Estar donat d’alta a l’impost d’activitat econòmiques.
  • Estar al corrent de les obligacions tributàries (AEAT i ATC) i amb la Hisenda Municipal
  • Estar donat d’alta i al corrent del pagament amb la Seguretat Social
  • Satisfer la taxa que l’ordenança fiscal estableix per a l’exercici de l’activitat comercial de què es tracta.

Condicions de l’autorització:
1. Totes les deixalles que produeixi la parada de venda de flors han de dipositar-se als contenidors de recollida selectiva que correspongui (Rebuig, Orgànica, Selectiva, etc).
2. Al finalitzar cada jornada de treball no podran quedar restes de l’activitat a la via pública.
3. El sol•licitant serà responsable dels danys i perjudicis que l’activitat produeixi a la via pública, així com dels danys produïts al mobiliari urbà.
4. L’incompliment dels preceptes d’aquesta autorització podrà donar lloc a la imposició de les sancions que corresponguin.



Quant costa fer el tràmit?



Impresos relacionats



Departament responsable

  • Mobilitat


Com puc accedir a tota la meva informació?

Li recomanem que accedeixi a la carpeta si està obligat o es vol relacionar electrònicament amb l'Ajuntament de Reus d'acord a la llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. En aquest sistema, podrà trobar tota la informació i estat de les vostres dades, gestions, tràmits, comunicacions, expedients municipals, factures, etc. com a interessat si és:



Ajuntament de Reus
Plaça del Mercadal · 43201 REUS
977 010 010 977 010 210
ajuntament@reus.cat