Cercador de la Seu electrònica
Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.
Cercador de la Seu electrònica
Ajuntament de Reus
FO-2025 Concurs oposició lliure.
Del 18/11/2025  fins el 01/12/2025
Telemàtic amb identitat digital.
Oficina d'Atenció Ciutadana -OAC- (Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)
Correu postal (Registre general - Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)
a) Telemàticament
Accedeix al tràmit, omple el formulari , adjuntant la documentació que ja tens preparada
Una vegada estigui tot emplenat passaràs a validar i signar.
Si la plaça en qüestió comporta un pagament, dins del tràmit et demanarà realitzar el el pagament online amb la teva tarja bancaria. Una vegada fet el pagament, rebràs el comprovant d’haver presentat la sol·licitud i el pagament realitzat.
b) Presencialment
Cal que demanis cita prèvia. El dia i hora concertat t’has de personar a les oficies d’atenció, presentar la documentació i fer el pagament, si s’escau.
En aquests moments s’obre un termini per presentar al·legacions i es convoca a la primera prova del procés de selecció.
Objecte:
L'objecte d'aquestes bases és regular el procés de selecció per a la constitució d'una borsa de treball d’agent digital, de la plantilla de personal funcionari de l'Ajuntament de Reus
A la persona titular del lloc de treball d'auxiliar tècnic/a de comeses especials, li correspondran, en caràcter general, les següents funcions bàsiques:
Acompanyament i suport a la ciutadania en els tràmits electrònics i l’ús del serveis d’administració electrònica de les administracions públiques
Alfabetització digital: Formar i capacitat a persones no familiaritzades amb les tecnologies digitals en la identificació i signatura digital, en la tramitació telemàtica i en l’ús d’eines bàsiques de comunicació i col·laboració d’internet.
Suport telefònic, en remot o presencial en els punts d’atenció municipal habilitats per proporcionar el servei d’acompanyament digital.
Resolució de problemes tècnics habituals i bàsics que les persones usuàries es troben en l’ús dels serveis públics d’administració electrònica.
Coordinar-se amb altres serveis i administracions.
Vetllar per la seva pròpia seguretat i salut en el seu lloc de treball, d'acord amb els procediments establerts al Pla de Prevenció de Riscos Laborals per la Corporació i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.
Totes aquelles funcions de caràcter general que li siguin atribuïdes dins el seu àmbit de l’organització i competències.
I, en caràcter general, les següents funcions:
Preparar i recopilar documentació i introduir dades en la base de dades de la Corporació.
Realitzar tasques de suport per al bon funcionament de la unitat d’adscripció.
Classificar, arxivar i ordenar documents atenent els criteris fixats de gestió documental.
Requisits de les persones aspirants: Veure bases de la convocatòria
Sol·licituds
Les sol·licituds per prendre part en el procés selectiu es dirigiran a la Molt Il·lustre Sra. alcaldessa de l’Excel·lentíssim Ajuntament de Reus i es presentaran a la seu electrònica municipal, per mitjans electrònics (https://seu.reus.cat/seu/) o a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (plaça Mercadal, número 1, de 43201 Reus), en el termini de 10 dies hàbils, comptats des de l’endemà al de la publicació de les bases i la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província.
Tanmateix, les sol·licituds es podran presentar en qualsevol de les formes previstes a l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Les bases i la convocatòria d'aquesta selecció es publicaran al tauler d'edictes electrònic de l'Ajuntament i a la web municipal https://www.reus.cat/ i estaran exposades fins a la resolució del procés de selecció.
Si els dies d'acabament del termini o actuació obligada són festius o inhàbils, les actuacions s'han de fer el dia hàbil següent.
A partir de la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província de Tarragona (BOPT), tots els anuncis successius s'exposaran al tauler d'edictes electrònic de l’Ajuntament de Reus i al web Municipal https://www.reus.cat/.
A destacar:
Per a la presentació telemàtica de la sol·licitud, només és necessari utilitzar una identificació digital. En el cas que no se’n disposi, es pot obtenir facilment l’idcat mòbil, que és una identificació digital segura, fàcil i ràpida d’obtenir. Ho podeu veure el següent vídeo: com obtenir l’idcat mòbil
Si no heu fet mai un tràmit telemàtic amb l’Ajuntament consulteu la guia El tràmit telemàtic pas a pas que trobareu a la seu electrònica Espai aprenentatge digital que us ajudarà.
Si no esteu registrats en la base de dades de l’Ajuntament de Reus, primer heu de fer-ho a travès del tràmit Alta a la Base de dades de persones
El pagament de la taxa s’efectuarà en el mateix moment de fer la sol·licitud.
Si optes per la presentació telemàtica el pagament s’efectuarà en línia, la mateixa aplicació t’anirà guiant. Cal tenir a ma la targeta bancària.
Vigència de la borsa de treball:
La vigència d’aquestes bases serà de 2 anys a comptar des de la data de la publicació al tauler d’anuncis de la Corporació de la resolució que aprovi la relació definitiva en l’ordre establert, d’acord amb la proposta efectuada pel Tribunal. Exhaurida la seva vigència, els aspirants inclosos decauran en tots dels seus drets derivats de la superació del procés de selecció.
Publicació de la convocatoria
Publicació Bases i convocatoria BOPT de data 17 de novembre de 2025
Per més informació:
Consultar bases de la convocatòria en l’apartat impresos relacionats.
Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.
Ajuda'ns a millorar!
La teva opinió és molt important, el que fem és per tu i ens pots ajudar, valorant la nova carpeta ciutadana i aportant els teus suggeriments.
Fes la teva valoració