Buscador de la Sede Electrónica
Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.
Buscador de la Sede Electrónica
Ajuntament de Reus
FO 2025 Proceso de seleccion. Comision de servicios
Si actúas como representante, debes acreditar formalmente la representación. Puedes hacerlo adjuntando los documentos a la solicitud o inscribir la representación en el registro de Representantes REPRESENTA. Más información aquí.
Del 02/09/2025  hasta el 08/09/2025
Telemàtic amb identitat digital.
a) Telemàticament
Accedeix al tràmit, omple el formulari, adjuntant la documentació que ja tens preparada
Una vegada estigui tot emplenat passaràs a validar i signar.
b) Presencialment
Demana cita prèvia. El dia acordat t'has de personar a les oficines amb la documentació preparada.
En aquests moments s’obre un termini per presentar al·legacions i es convoca a la primera prova del procés de selecció.
Objecte:
L’objecte d’aquestes bases i de la convocatòria és la regulació del procés de selecció per a la provisió dels llocs d’Intervenció i Viceintervenció, reservats a personal funcionari d’administració local amb habilitació de caràcter nacional, per comissió de serveis de l’Ajuntament de Reus.
Requisits de les persones aspirants
Ser personal funcionari de carrera de l’escala d’Administració local amb habilitació de caràcter nacional, de la subescala d’Intervenció-Tresoreria, categoria superior.
Les funcions del lloc de treball son les previstes a la normativa específica de l’escala de personal funcionari d’Administració local amb habilitació de caràcter nacional, subescala d’Intervenció-Tresoreria, reservades al lloc de treball d’intervenció i les funcions de caràcter directiu fixades per la corporació local.
Com puc tramitar-ho?
Les persones interessades caldrà que presentin la seva sol·licitud per prendre part en la convocatòria en el termini de cinc dies hàbils a comptar de l'endemà de la data de la publicació de l’anunci en el tauler d’anuncis electrònic de la corporació.
Es presentarà preferentment per via telemàtica, però també es podrà presentar i formalitzar a través del registre general de l'Ajuntament o per qualsevol dels altres mitjans que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Adjudicació
Una vegada finalitzat el termini de presentació d'instàncies, s'emetrà un informe d'idoneïtat de cada aspirant, tenint en compte preferentment:
- Experiència en llocs de treball similars o iguals al convocat.
- Estudis i formació específica relacionada amb les funcions i tasques a desenvolupar en el lloc de treball.
- Altres aspectes curriculars que pugui aportar la persona aspirant.
Es podrà realitzar una entrevista, en el cas que es consideri oportú, per verificar el perfil professional de les persones candidates.
Termini de presentació de sol·licituds del 2 al 8 de setembre de 2025.
Per més informació:
Consultar bases de la convocatòria en l’apartat impressos relacionats.
Los documentos enviados telemáticamente por las personas interesadas deben cumplir las especificaciones técnicas indicadas en este documento. span>
¡Ayúdanos a mejorar!
Tu opinión es muy importante, lo que hacemos es para ti y puedes ayudarnos, valorando la nueva carpeta ciudadana y aportando tus sugerencias.
Haz tu valoración