Cercador de la Seu electrònica
Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.
Cercador de la Seu electrònica
Ajuntament de Reus
FO-2025. Procés de selecció mitjançant concurs de mèrits entre el personal funcionari (intern)
informatiu
tràmit fora de termini
Si actues com a representant, has d'acreditar formalment la representació. Pots fer-ho adjuntant els documents a la sol·licitud o inscriure la representació al registre de Representants REPRESENTA. Més informació aquí.
Del 01/07/2025  fins el 14/07/2025
a) Telemàticament
Accedeix al tràmit, omple el formulari, adjuntant la documentació que ja tens preparada
Una vegada estigui tot emplenat passaràs a validar i signar.
En aquests moments s’obre un termini per presentar al·legacions i es convoca a la primera prova del procés de selecció.
Objecte:
L’objecte d’aquestes bases és la regulació del procés de selecció per a la provisió definitiva, mitjançant concurs de mèrits entre el personal funcionari d’aquest Ajuntament, del lloc de treball de Cap de Servei d’Organització i Gestió de Persones de l’Ajuntament de Reus.
Requisits de les persones aspirants
Per ser admès/a en el procés de selecció serà necessari que es compleixin els següents requisits en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds:
1. Ser personal funcionari de carrera de l’Ajuntament de Reus ocupant una plaça del grup A, subgrup A1.
2. Estar en servei actiu o en qualsevol altra situació administrativa que, d’acord amb la normativa vigent, possibiliti participar en aquesta convocatòria.
3. Estar en possessió del títol de llicenciatura o grau en Dret, Ciències del Treball, Relacions Laborals i Ocupació o Psicologia.
Les funcions del lloc de treball són, a nivell enunciatiu i no limitatiu, les següents:
1. Dirigir i coordinar la gestió tècnic i administrativa del servei.
2. Exercir el comandament del personal al seu servei.
3. Coordinar-se amb altres serveis i administracions.
4. Coordinar i fer el seguiment del compliment dels plecs i concursos públics des del seu àmbit d’actuació.
5. Impulsar i coordinar la implantació de l’administració electrònica a la seva unitat.
6. Gestionar directament aspectes tècnics en matèria de personal.
7. Vetllar per la seva pròpia seguretat i salut en el seu lloc de treball, d’acord amb els procediments establerts al Pla de Prevenció de Riscos Laborals per la Corporació i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.
8. Totes aquelles funcions de caràcter general que li siguin atribuïdes en el seu àmbit d’organització i competències.
Com puc tramitar-ho?
La sol·licitud per prendre part en el procés selectiu, a la qual s’hi haurà d’acompanyar la documentació acreditativa dels requisits que s’exigeixen per participar-hi així com la dels mèrits al·legats, es dirigiran a la Molt Il·lustre Sra. Alcaldessa de l’Excel·lentíssim Ajuntament de Reus, i, de conformitat l’establert a l’article 28 de l’Ordenança d’Administració Digital de l’Ajuntament de Reuses presentaran per mitjans electrònics (https://seu.reus.cat) en el termini de 10 dies hàbils, comptats des de l’endemà a la data de la publicació de les bases i la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província de Tarragona (BOPT).
Els successius anuncis d'aquest procés, així com el resultat es faran públics al tauler de registre electrònic de l’Ajuntament.
Bases publicades al BOPT de data 30 de juny de 2025
Per més informació:
Consultar bases de la convocatòria en l’apartat impressos relacionats.
Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.
Ajuda'ns a millorar!
La teva opinió és molt important, el que fem és per tu i ens pots ajudar, valorant la nova carpeta ciutadana i aportant els teus suggeriments.
Fes la teva valoració