Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar aquest missatge.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Seu electrònica Reus

Cercador de la Seu electrònica


Logo entitat

Ajuntament de Reus

BORSA DE TREBALL DE TÈCNIC/A SUPERIOR D'ORGANITZACIÓ

FO-2025 Concurs oposició lliure

informatiuinformatiu calendartràmit fora de termini reqRepresentacioRequereix acreditar representació

Si actues com a representant, has d'acreditar formalment la representació. Pots fer-ho adjuntant els documents a la sol·licitud o inscriure la representació al registre de Representants REPRESENTA. Més informació aquí.

Termini inscripció/presentació

Del 06/06/2025  fins el 19/06/2025

(Fora de termini)

Passos a fer

1

Llegir les bases i la convocatòria una vegada publicades al BOPT

En aquest moment s'inicia el termini per presentar les sol·licituds

2

Preparar la documentació i presentar la sol·licitud en termini

a) Telemàticament

Accedeix al tràmit, omple el formulari , adjuntant la documentació que ja tens preparada

Una vegada estigui tot emplenat passaràs a validar i signar.

b) Presencialment

Cal que demanis cita prèvia. El dia i hora concertat t’has de personar a les oficies d’atenció, presentar la documentació que tens preparada.

3

Esperar la publicació de la llista provisional i definitiva

En aquests moments s’obre un termini per presentar al·legacions i es convoca a la primera prova del procés de selecció.

4

Seguir el procés

.

Objecte

L'objecte d'aquestes bases és la constitució d'una borsa de treball de Tècnic/a superior d'organització mitjançant concurs oposició i torn lliure, de l'Ajuntament de Reus.

El/la titular d’aquest lloc de treball li correspondran les següents funcions bàsiques:
    1. Assessorar i donar suport tècnic en l'elaboració i execució de plans d'actuació o activitats en matèria de l'especialitat tècnica i de la unitat administrativa d’adscripció.
    2. Coordinar-se amb altres serveis i administracions.
    3. Executar funcions tècniques pròpies de la unitat organitzativa.
    4. Coordinar i fer el seguiment del compliment dels plecs i concursos públics des del seu àmbit d'actuació.
    5. Vetlla pel compliment de la normativa vigent en matèria de protecció de dades de caràcter personal i seguretat dels sistemes d’informació, així com mantenir el deure de secret i confidencialitat en relació a les mateixes.
    6. Impulsar i coordinar la implantació de l'Administració electrònica a seva unitat.
    7. Vetllar per la seva pròpia seguretat i salut en el seu lloc de treball, d’acord amb els procediments establerts al Pla de Prevenció de Riscos Laborals per la Corporació i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.
    8. Totes aquelles funcions de caràcter general que li siguin atribuïdes en el seu àmbit de l'organització i competències.

Requisits de les persones aspirants: Veure bases de la convocatòria

Sol•licituds

Les sol·licituds per prendre part en el procés selectiu es dirigiran a la Molt Il·lustre Senyora alcaldessa i es presentaran a la seu electrònica municipal per mitjans electrònics www.reus.cat o presencialment a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (plaça Mercadal, núm. 1, 43201, Reus), en el termini de 10 dies hàbils, comptats des de l’endemà al de la publicació de les bases i la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província de Tarragona (BOPT).
Tanmateix, les sol·licituds es podran presentar en qualsevol de les formes previstes a l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Les bases i la convocatòria d'aquesta selecció es publicaran al tauler electrònic de la Seu electrònica de l'Ajuntament de Reus i a la web municipal www.reus.cat i estaran exposades fins a la resolució del procés de selecció.
Si els dies d'acabament del termini o actuació obligada són festius, les actuacions s'han de fer el dia hàbil següent.

El tribunal qualificador no tindrà en compte altres mèrits que els que es presentin i justifiquin en aquest tràmit.

A destacar:

Us recomanem la tramitació telemàtica com canal de tramitació més àgil i eficaç.

Per a la presentació telemàtica de la sol•licitud, només és necessari utilitzar una identificació digital. En el cas que no se’n disposi, es pot obtenir facilment l’idcat mòbil, que és  una identificació digital segura, fàcil i ràpida d’obtenir. Ho podeu veure el següent vídeo: com obtenir l’idcat mòbil

Si no heu fet mai un tràmit telemàtic amb l’Ajuntament consulteu la guia El tràmit telemàtic  pas a pas que trobareu a la seu electrònica Espai aprenentatge digital que  us ajudarà.

I recordeu que si no esteu registrats en la base de dades de l’Ajuntament de Reus, primer heu de fer-ho a travès del tràmit Alta a la Base de dades de persones

Si teniu algún dubte podeu posar-vos en contacte trucant al 977.010.010 (opció 2)

Vigència de la borsa de treball:
La vigència d’aquestes bases serà de 2 anys a comptar des de la data de la publicació al taulell d’anuncis de la Corporació de la resolució que aprovi la relació definitiva en l’ordre establert d’acord amb la proposta efectuada pel Tribunal. Exhaurida la seva vigència, els aspirants inclosos decauran en tots dels seus drets derivats de la superació del procés de selecció.

Publicació Bases i convocatoria BOPT de data 5 de juny de 2025

Per més informació:
Consultar bases de la convocatòria en l’apartat impresos relacionats.

 

Quant costa fer el tràmit?

  • -Gratuït  

Quina documentació he de presentar?

Veure bases



Especificacions tècniques dels documents enviats

Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.



Impresos relacionats



Departament responsable

  • Recursos Humans



Ajuda'ns a millorar!

La teva opinió és molt important, el que fem és per tu i ens pots ajudar, valorant la nova carpeta ciutadana i aportant els teus suggeriments.

Fes la teva valoració